GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Å - det provoserer meg at det er så mange damer her inne som er sammen med tullinger!
01:24 3.05.2008
Hva er greia?
Lærte de aldri å sette grenser for seg selv?
Hvor er ryggraden? Hva slags foreldre har de hatt som har latt dem bli jenter som lar seg tråkke på?

Og hvorfor valgte de å bli hos disse idiotene av noen menn? Og så velge å få barn med dem?

Jeg blir provosert. Mest av mennene, men også av ynkelige kvinner uten respekt for seg selv!
mummy0808
Sv: Å - det provoserer meg at det er så mange damer her inne som er sammen med tullinger!
01:30 3.05.2008
Sikker også mange som er fulle av hormoner, situasjoner som gjerne blir blåst litt opp, og noen som trenger å få klage litt og få ut litt frustrasjon. Noen trenger medlidenhet osv....
Tror ikke alle disse damene er uten ryggrad jeg da, finnes nok utrolig mange drittsekker rundt om kring som ikke vet å behandle damene sine skikkelig.. men finnes jaggu mange drittsekkerinner her inne også, som er utro osv.. Tror ikke damene er så mye bedre enn mannfolka, noen er UTROLIG vanskelig å leve sammen med;)
;)Renate&Gabriel;)
Sv: Å - det provoserer meg at det er så mange damer her inne som er sammen med tullinger!
01:30 3.05.2008
Hvis ikke du skriver om en spesiell diskusjon som jeg har gått glipp av her da;)
;)Renate&Gabriel;)
01:37 3.05.2008
Hehe nei jeg gjør ikke det, en liten oppsamling av innlegg jeg har lest i det siste.

For all del, jeg betviler ikke at det finnes nok av mannfolk der ute som ikke kan behandle damene sine. Det er akkurat det jeg mener, for at de skal få til det må noen LA seg behandle dårlig.

Det er der ryggraden kommer inn. Å stå oppreist inni seg og ikke la noen behandle seg dårlig. Man har faktisk et ansvar selv. Komme seg ut i tide.
mummy0808
10:22 3.05.2008
Enig der, man har helt klart et annsvar selv:)
Men tror likevel at en del av det man leser her inne er mye overdrevet osv.. Tror i mange av tilfellene at dette går begge veier, at dama i de forholdene heller ikke er "perfekte" og verdens snilleste med sine mannfolk. Tar ikke mannfolk i forsvar på den måten altså, men vi får jo tross alt bare en side av saken:)
Og som sagt så trenger bare mange også sympati osv her inne, og smører vel da rimelig tykt på? Tror jeg da, men er jo ikke godt å vite:)

Men selvfølgelig! Man er selv ansvarlig for egen lykke, og om man ikke er lykkelig i et forhold, eller blir stygt behandlet så burde man jo være tøff nok til å gå ut av det. Men er ikke like enkelt for alle, og det er utrolig mange faktorer som spiller inn..
;)Renate&Gabriel;)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------