GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Nå har det chatte programmet på viasat 4 blitt rene strippe showet...
02:29 3.05.2008
Assa.... Er ei i studio som er ansatt... eh... og hun sitter å oppfører seg som ei drita fjortis. Og for hvert korrekt svar som kommer på diverse konkurranser så skal hu kneppe opp korsettet sitt. Og innen en viss tid og sms skal hu sitte der da toppløs... Sorry mac, men hva er dette for søppel?? Trodde messTV var ille jeg.....
doffine
Sv: Nå har det chatte programmet på viasat 4 blitt rene strippe showet...
02:47 3.05.2008
Hahahaha, sprøtt at du skulle si det -vi sitter faktisk og ser på det og. Venter spent på om puppene hennes detter ut, hahaha. Virker ikke veldig smart den jenta, neeeiii ;-)
AndreVonDrei
02:51 3.05.2008
La nå dama holde på:p Er vel hennes måte å skaffe seere på med mangel på.. du vet.. Noe mellom øra:P
Får bare skifte kanal vettu..;o)
Klart man blir litt høy på seg selv med alle kompliment som renner inn til henne.. Hu hadde da bra kropp om ikke mere...:P
;)Renate&Gabriel;)
03:02 3.05.2008
HERREGUUUUUUD, FOR ET SKROTPROGRAM!!!! Hahahaaha, men mannen min nekter å legge seg før han får se, hahaha
AndreVonDrei
03:03 3.05.2008
Svaret er IIIIIIIIIIS, meheer!!
AndreVonDrei
03:07 3.05.2008
haha, han måtte se ja?:P Typisk mannfolk:D
Æsj.. Senga nå, tidlig opp i morgen..
;)Renate&Gabriel;)
03:16 3.05.2008
hehe, ja kan hun ikke bare vise puppene da, så vi får lagt oss (er jo litt nysgjerrig selv og, da, hihi).
AndreVonDrei
03:34 3.05.2008
Rart hun ikke blir flau? Tenk om familyen eller venner sitter å ser på henne, i korsett, for å tjene inn 10 kr mld!!?? Tror ikke min mor hadde blitt så stolt egentlig :S Tør ikke tenke på det engang!
LinnR83
17:31 3.05.2008
Ble det noe boobs å se da eller? Og hvorfor satt du oppe så seint for å se chatteprogram da Doffine??? Du burde heller ligge i senga og forføre mannen... ;)
☆Turbotrollet *dobbelt-ruger*
19:11 3.05.2008
Aner ikke om det ble boobs å se, jeg... takk gud for at jeg har en fjernkontroll:-))))))))))))))))))))) Bra det er flere som mener det samme, fikk nesten sjokk over hvor billig en gjør seg selv... Er smakløst å flashe boobsa på jobb lissom.. men hver sin smak..

Turbo... jeg var litt sliten i armen... Hadde litt vondt kan en si. Prøver å tro at jeg har den samme armen som for tolv uker siden. Men bilkjøringa tok knekken på armen..
I natt skal jeg ha en real omgang med het sex:-)))))))
doffine
22:44 3.05.2008
Bilkjøring?? Men herpa ikke nabo`n bilen da? Eller fått den tilbake fra reperasjon nå?

23:06 3.05.2008
Til den som enn måtte anse fullpostboks-tråder som skravling: Du tar feil. Dette er en skravletråd, av det helt overflødige slaget. Takk.
Bærkorg Måkeskrik
23:11 3.05.2008
Det skjer jo fint lite annet interessant her på krangle, så hvorfor ikke skravle litt. Spiller da ingen rolle hvor man skravler

Eller så får dere fyre opp med noen litt mer engasjerende innlegg her.
23:14 3.05.2008
Hvorvidt mine innlegg er engasjerende eller ei har fint lite med saken å gjøre; jeg påpekte bare den på alle måter særdeles høye skravlefaktoren i denne tråden, med referanse til en tidligere diskusjon.
Bærkorg Måkeskrik
23:17 3.05.2008
Vi elsker den høye skravlefaktoren!

Måtte alle bli venner og fred i verden osv osv
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------