GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg må le av hvor voldsom "eietrang" folk får over trådene sine her inne;-)
03:14 3.05.2008
"Hvorfor svarer du på MIN tråd hvis du ikke...." osv, osv.
hahahahaha
AndreVonDrei
Sv: Jeg må le av hvor voldsom
08:13 3.05.2008
Kan du ikke bare svare på det jeg spør om liksom?

Forresten ikke svar om du ikke er enig med meg heller, for jeg gidder ikke bruke resten av dagen min på å gjenta det jeg skrev i hovedinnlegget.... (Åjoda noen her GIDDER faktisk det....)

Jeg lager innlegg på Krangle for at alle som er enig med meg skal få lov dele sin mening, for jeg er faktisk ikke interessert i å høre andres synspunkter.
Og nåde deg visst du er på Krangle bare for å krangle.
JEG VIL HA SERIØSE SVAR!

mamma&bollerina-høygravid-
10:29 3.05.2008
Heheh! Skummelt rett! Ingen som liker feedbacken de får om de ikke ligger i den gata de håpet på..;)
Når man lager en tråd på en krangle side må man tåle det man får tilbake;)
Men enig i at noen ganger er folk for lite flink til å være saklige å snakke mer om det hovedinnlegget handler om:P hehe..
men det er jo blitt mye bedre etter anonym knappen er borte da tror jeg?:D
;)Renate&Gabriel;)
11:55 3.05.2008
Enkelte utsagn er vanskelig å glemme.
Balooa konspiratør
17:19 3.05.2008
Hey Ms.Blå Bjørn, kaller du meg rasist?
Jeg kan nemlig lese mellom linjene?
Skjønner hva du vil fram til altså!
18:51 3.05.2008
Miss? Å jasså?
Du hopper til konklusjonen at jeg er en ugift mø?
Kaller du meg støgg?
Jeg kan lese mellom linjene jeg også!!!

(og du hadde helt rett. Ikke gift - ingen planer om det)
Balooa konspiratør
20:00 3.05.2008
Og hvorfor er ikke du gift da?
Jeg er ikke mannhater jeg ser du, jeg liker bare ikke menn!
Faktisk så hater jeg de, går på andre siden av gaten visst jeg ser en.
Men om de derimot skulle vise seg å være av typen "snille&kjekke menn" , da har jeg ingenting imot de.
Litt vanskelig å finne ut det da fra andre siden av gaten, så forklarer nok hvorfor jeg ikke er gift.
21:45 3.05.2008
Godt sagt mamma&bollerina -traff spiker'n midt i huet der, gitt, hahahaha
AndreVonDrei
21:49 3.05.2008
Oj..imponert over tråden. Dumskapen når nytt bunnnivå... værre en børsen dette!
Supha
21:53 3.05.2008
Suphehue... akk akk.
Balooa konspiratør
21:55 3.05.2008
Supehue passer bedre...raaaaap.
Lova
21:56 3.05.2008
ojoj..kreative? *lerrått* og deler ut saftige ørefiker...
Supha
22:01 3.05.2008
Hadde det kommet fra noen som ikke synes det var for vanskelig å sette seg inn i utfylling av selvangivelsen, så skulle jeg vel kanskje revurdert min humor.
Verre enn børsen? Regner med ditt grunnlag og potensiale for å komme med slike sammenligninger er UENDELIG stort.
22:19 3.05.2008
Helt korrekt bollerina... 5 poeng! Går du videre?
Supha
23:03 3.05.2008
Jammen visst du begynner å dele ut poeng her Suppa så er vi jo ikke lenger på bunn.
Så det kan vi ikke risikere, tar mine 5 poeng og går.

00:04 4.05.2008
Supha:
Se og pell deg vekk fra min tråd og hold deg til temaet!
Og ikke kom drassende med et poengsystem som jeg ikke skjønner eller er enig i. Jeg mener du har jo lizzm ikke no å komme med som er noe smartere enn det jeg tidligere har sagt....nå ble jeg forvirra og....du er så teiiiiiit!!! *også sier vi natta for 4.gang*
AndreVonDrei
21:57 3.05.2008
Bunnivået ble vel nådd i natt i den andre tråden som utløste hele styret med den godeste Linn.
Gudameg, så lett underholdt jeg er:-p.
Lo meg skakk mens hun forvillet seg inn i en verden av argumentasjoner hun selv ikke skjønte opp-ned på engang, hihi. Takk til Balooa som virkelig satt en rakett oppi rompa hennes -way to go;-)
AndreVonDrei
00:58 4.05.2008
Du er så uintellingent du at jeg blir helt matt! Huff...godt du blir underholdt da, og ikke tro at jeg tar noe her innpå meg. Diskuterer og krangler som alle andre. Og får du deg en god latter av det, er det fint og. At DU ikke skjønner mine argumentasjoner er jo en selvfølge, men jeg skjønner nok selv hva jeg skriver. Dånt ju wørri!
LinnR83
09:09 4.05.2008
Ja, ja -Linn -deg om det! Jeg ser du har fått deg en ny profil som virkelig passer på å dytte opp alle innleggene du har svart på :-p?
Dine utsagn beviser jo absolutt din intelligens, så da lar jeg de innleggene snakke for seg.Jeg tror nok du har folkets støtte her inne -det virker absolutt sånn! Det er nok jeg som ikke skjønner noooooen ting, ja....hahahaha
AndreVonDrei
10:52 4.05.2008
Er nok ikke meg. Men det spiller ingen rolle om du/dere tror det egentlig, for sånn har det vært hele tiden, om noen har støttet meg som er anonym,er det meg, men nå som anonymknappen er borte,og andre støtter meg, er det og meg. Moro å se hvor trangsynt du er da, som ikke kan la andre ha ulike meninger som deg uten at det er samme person. Selvgod kanskje? Min intelligens vet ikke du noen ting om, men kom igjen. Fyr løs på den og. Som sagt, bryr meg nada om slike null som deg.
LinnR83
12:01 4.05.2008
Slutt å gnavle på leggen min da, Linn *hopp, hopp, bit, bit*

Som du har sagt tidligere: Du trenger da ikke klikke deg inn på MIN tråd -i alle fall ikke nå som du har fjorten andre sjøl, hahahaha.
Det var da engang du som kom drassende med intelligensspørsmålet, men nok engang leser du det du vil selv og hiver deg i forsvarsposisjon. Hvordan føles det nå og ha fått deg EN støttespiller på hele krangle;-p?
AndreVonDrei
12:14 4.05.2008
Angrep er ikke mitt mønster, derimot kanskje din?

Har aldri sagt IKKE KLIKK DEG INN PÅ MIN TRÅD! Skreiv at hvis du tar meg så forbanna useriøst skjønner jeg ikke hvorfor du tar turen inn på en tråd du ser jeg har laget, og bruker en hel natt på å fortelle meg hva du syntes om meg. Syntes det er litt dobbelmoralsk bare. En støttespiller er bedre enn ingen. Og Supha har somregel holdt seg til tema, så tror nok vi sier 1-0 til oss. Om jeg diskuterer i forsvarsposisjon, som seff jeg er uenig i, er vel det det samme for deg vel? Jeg sitter ikke å argumenterer din diskusjonsteknikk selv om den er utrolig usmaklig, og er veldig angripende og personlig, i hvert eneste innlegg....Folk diskuterer forskjellig. Svelg det!
LinnR83
17:29 6.05.2008
LinnR83, du er ganske utrolig du.

Fasinerende hvordan deg du klarer å få såååå mange her inne imot deg bare ved å skrive/svare på et innlegg.. Men igjen, det er vel din spesialitet...?
lillemy123
17:31 6.05.2008
Oi, beklager AndreVonDrei, var ikke meningen å skrive til Linn på DIN tråd;) haha
lillemy123
21:29 6.05.2008
Det får gå for denne gangen, LilleMy -du er nå tross alt enig med meg, hehehe... :-p
AndreVonDrei
18:02 6.05.2008
Hahaha...jaja...deg om det!
LinnR83
18:32 6.05.2008
Hehe. ..:) Ikke vær så sure da!
Bubba
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------