GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger!
03:18 3.05.2008
"Tar deg ikke seriøst, men sitter her og har brukt 3 timer på å svare hvert eneste innlegg du har lagt ut...men egentlig bryr jeg meg ikke, liksom, assa!"...osv
LinnR83
Sv: Jeg må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger!
03:23 3.05.2008
Hehe, nå har du tippa helt over nå da....
Bra å lage en tråd om seg selv :-p
AndreVonDrei
Sv: Jeg må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger!
03:27 3.05.2008
Haha....hører jeg et barneskole sitat her? Det du slang ut av deg nå, minner meg om barneskolen.
LinnR83
00:42 4.05.2008
Skjønte prosentene, men skjønner ikke hvorfor man skal skrive det? Hva har det med saken å gjøre?
LinnR83
03:29 3.05.2008
JEG må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger! -så JA...BINGO! Det er en tråd om at jeg ler av andre mennesker som oppfører seg slik jeg beskreiv. Eneste kloke du har liret ut av deg i dag ;)
LinnR83
12:05 3.05.2008
Før mitt svar har du stått for 75% (eller 3/4 siden du ikke helt skjønner dette med prosent, ups sorry, det var fra operatråden) av innlegga i din egen tråd, det må være deilig å føle at man er en del av et stort fellesskap der alle er enige.
Balooa konspiratør
12:57 3.05.2008
Og de prosentene har du hvor fra? Meget saklig!
LinnR83
15:23 3.05.2008
Før Balooa svarte hadde tråden fire innlegg, hvorav tre av de var skrevet av deg. Hvilken del av 75% (eller 3/4 del) var det du ikke skjønte Linn?
HockeyMamma NHL-stjerna
20:31 3.05.2008
Ha ha, det var vel dagens.
Bærkorg Måkeskrik
21:37 3.05.2008
Hehehehe.....
AndreVonDrei
21:41 3.05.2008
Da er det altså hele 3/4 del av innlegga i denne tråden som har noe for seg??
Supha
21:45 4.05.2008
Dere vet at det finnes liv utenfor BIM forumene ja????
-loui-
21:24 14.05.2008
He he he er det mulig??!! :) Stakkars...
budeia75
20:40 24.05.2008
Strøk du i både mate og norsk?
sug lut satan i toern
22:41 24.05.2008
Det er tydeligvis noen som har strøket i norsk her ja...
Figa
01:25 25.05.2008
Har ikke strøket i noe jeg.... Men skjønner at det er lite å krangle om her omdagen, så du/dere må gå på skrivemåten til folk. Beklager at jeg skreiv å istedenfor og, og egene istedenfor egne.....Beklager så utrolig sykt mye!!! Uff...det er nesten så jorda går under....Skjønner jo at dere ikke skjønner setningen når jeg ikke skriver prikkfritt. Nei nei nei...Nå får jeg sikkert ikke sove i natt...ugg...
LinnR83
01:27 25.05.2008
Og sug deg i toer`n eller hva pokker du kaller deg...Bæsja litt på leggen eller? MATE? Hva faen er det?
LinnR83
01:35 25.05.2008
Linn: Synd du ikke skjønte at mitt innlegg ikke var myntet til deg... Men men, hva kan man forvente...?
Figa
01:37 25.05.2008
Skjønte det etter jeg leste igjennom svaret til sug seg i toern. Sorry.
LinnR83
01:52 25.05.2008
Det er selvfølgelig helt greit.

Sug lut:
Har du ikke lært forskjellen på laaange og korte a-er? Er ikke dette barneskole-tema? Eller kanskje ikke utdannelsen din er lang nok til å skjønne hvordan man skal skrive riktig for å skille mellom de enkelte ordene...?
Jeg skal hjelpe deg jeg...

Eks:
Mate: "Å mate en baby"
Matte: "Jeg tar nybegynnerkurs i matte"

(Siste setning passer til deg...)
Figa
13:28 25.05.2008
Hello mate!! Wazzup.
Balooa konspiratør
18:16 25.05.2008
Aloha Balooa!! Jeg er for tiden en strandet hval som nyter en sol som sjelden titter frem i Bergen. Hvordan har den norske señoritaen det da?
Figa
00:55 26.05.2008
Yøøøø!

Den norske señoritaen er for tiden svært opptatt med ikke mindre enn 13 briter som er ovahh here for a week! Jeg har bada i basseng og spist alt for mye grillmat på alt for kort tid.

Italia bene?
Balooa konspiratør
20:47 26.05.2008
Certo! Italia e sempre bene! Deilig å komme ned til sydelige strøk der det ikke bare er sol og varme, men man kommer jo faktisk først i køene på supermarkedene så lenge man har kulemage! Selv synes jeg det var flaut å gå forbi alle menneskene som ga meg plassen sin i køen, mens kjæresten min nærmest dyttet meg frem. Er det sånn i Spania og?!
Figa
01:17 27.05.2008
Nja, nå gjorde egentlig ikke jeg å mye annet enn å jobbe jobbe jobbe fram til dagen før Adriana ble født, så jeg hadde ikke mange sjanser til å teste medmenneskeligheten her, dog jeg fikk hvert tredje minutt på jobben "Ååååååå, jobber du ENDA? Ååååååååååå". Hehe.

Balooa konspiratør
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------