Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger!
03:18 3.05.2008
"Tar deg ikke seriøst, men sitter her og har brukt 3 timer på å svare hvert eneste innlegg du har lagt ut...men egentlig bryr jeg meg ikke, liksom, assa!"...osv
Sv: Jeg må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger!
03:29 3.05.2008
JEG må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger! -så JA...BINGO! Det er en tråd om at jeg ler av andre mennesker som oppfører seg slik jeg beskreiv. Eneste kloke du har liret ut av deg i dag ;)
Sv: Jeg må le av de som snakker mot seg selv hele tiden, og for å ikke snakke om å ikke ha egene meninger!
12:05 3.05.2008
Før mitt svar har du stått for 75% (eller 3/4 siden du ikke helt skjønner dette med prosent, ups sorry, det var fra operatråden) av innlegga i din egen tråd, det må være deilig å føle at man er en del av et stort fellesskap der alle er enige.
01:25 25.05.2008
Har ikke strøket i noe jeg.... Men skjønner at det er lite å krangle om her omdagen, så du/dere må gå på skrivemåten til folk. Beklager at jeg skreiv å istedenfor og, og egene istedenfor egne.....Beklager så utrolig sykt mye!!! Uff...det er nesten så jorda går under....Skjønner jo at dere ikke skjønner setningen når jeg ikke skriver prikkfritt. Nei nei nei...Nå får jeg sikkert ikke sove i natt...ugg...
01:52 25.05.2008
Det er selvfølgelig helt greit.
Sug lut:
Har du ikke lært forskjellen på laaange og korte a-er? Er ikke dette barneskole-tema? Eller kanskje ikke utdannelsen din er lang nok til å skjønne hvordan man skal skrive riktig for å skille mellom de enkelte ordene...?
Jeg skal hjelpe deg jeg...
Eks:
Mate: "Å mate en baby"
Matte: "Jeg tar nybegynnerkurs i matte"
00:55 26.05.2008
Yøøøø!
Den norske señoritaen er for tiden svært opptatt med ikke mindre enn 13 briter som er ovahh here for a week! Jeg har bada i basseng og spist alt for mye grillmat på alt for kort tid.
20:47 26.05.2008
Certo! Italia e sempre bene! Deilig å komme ned til sydelige strøk der det ikke bare er sol og varme, men man kommer jo faktisk først i køene på supermarkedene så lenge man har kulemage! Selv synes jeg det var flaut å gå forbi alle menneskene som ga meg plassen sin i køen, mens kjæresten min nærmest dyttet meg frem. Er det sånn i Spania og?!
01:17 27.05.2008
Nja, nå gjorde egentlig ikke jeg å mye annet enn å jobbe jobbe jobbe fram til dagen før Adriana ble født, så jeg hadde ikke mange sjanser til å teste medmenneskeligheten her, dog jeg fikk hvert tredje minutt på jobben "Ååååååå, jobber du ENDA? Ååååååååååå". Hehe.