Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Jeg må LE av de som sier; DU TRENGER ALLTID SISTE ORD DU??
03:32 3.05.2008
Nei, svarer jeg, JODA ....JODA.... JODA.......svarer den andre...
Ble det av det glasshuset da?
Sv: Jeg må LE av de som sier; DU TRENGER ALLTID SISTE ORD DU??
21:40 3.05.2008
Tror hun sikter til et eller annet jeg klarte å provosere henne med i natt, hehehe. Hun er virkelig one of a kind denne -å ikke på den helt heldige måten desverre... :-p
23:10 3.05.2008
Det finnes ingen bedre måte å avslutte en sånn tråd på, enn ved at noen beviser sin egen dumhet med utsagn som ditt siste her. Gratulerer til deg, nå kan du ta helg med god samvittighet!
18:59 17.05.2008
Hele tråden var jo oppbrukt, men likevel følte du åpenbart behov for å trekke den opp og frem igjen. Godt du ikke har et nick som gir skinn av å tilhøre et menneske med innhold.
22:47 3.05.2008
Har det rabla for deg? Du har før sittet her inne og jamret deg over hybelkaninene dine.
Du vet vel ingenting om mitt hjem eller vaskevaner. For meg høres du ut som en gal dame på noen-og-nitti med et alvorlig alkohol/pilleproblem.