Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Når kan man teste med billigtester? (Samme som "Over 35 år og prøver")
14:52 3.05.2008
Altså: Hvor tidlig kan man teste med billigtester, graviditetstest? Noen med erfaring?
Jeg hadde bestemt meg for å IKKE stresse med testing, men se det an og ta det som det kommer...Haha! Etter som tida har gått, tenker jeg mindre og mindre på å ta det med ro og la naturen gå sin gang: Jeg føler meg nemlig superklar til å få svar på om vi har lykkes i å bli gravide etter å ha mistet i MA 10. april.
For ordens skyld: Har hatt el, og venter tr. i uke 19 eller 20 (litt usikkert pga. ma-en).
Har du erfaring med disse billigtestene? Er svaret pålitelig? Innser jo at jeg bør drøye testinga dersom svaret jeg får allerede nå, så tidlig i syklusen, ikke er til å stole på. Er bare så inderlig, enormt spent....!
Sv: Når kan man teste med billigtester? (Samme som
19:09 3.05.2008
Jeg testa allerede 8 dpo og det var så svakt at man måtte legge godvilja til for å se det, så testa jeg hver dag framover også ble det sterkere fram til ikm. Nå er jeg 7+6 hihi. Er litt testoman jeg altså!
Sv: Når kan man teste med billigtester? (Samme som
11:31 4.05.2008
Da håper jeg at jeg er like heldig som deg! :-) Jeg tror likevel jeg venter noen dager med å teste, er så nervøs for negativt svar. Jeg har mange symptomer som jeg kjenner igjen fra tidligere graviditeter, men det KAN også være mensen som er rett rundt hjørnet. Dersom ikke noe har skjedd til neste helg, tester jeg meg! Du skal få høre hvordan det går :-)