Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Han trenger vel litt ny oppmerksomhet nå da siden Lommemannen har gitt ham sparken :) Like oppmerksomhetssyk som noen av disse kranglerne er her inne... hihi
Ja, er noe alvorlig galt med den mannen. Er sikker på at han er like pedofil selv!
Ble så forbannet når jeg leste det han hadde sagt.. Hallo?! Det går ikke an å forsvare det den syke syke mannen har gjort mot den stakkars jenta si..
Heldigvis begynner godeste Staff å dra litt på åra, så er nok ikke så veldig lenge til han går i pennalet for godt....blir ikke noen kondolansekrans fra meg, gitt!!!
Bare jeg slipper å høre den sinnsyke stemmen hans mens han tyter ut dritten sin, er jeg ganske fornøyd. Jeg har sluttet å lese meningene hans i pedofilsaker. Blir bare kvalm av hele spetakkelet.