GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
JIPPI !!!
21:37 3.05.2008
Har gått rundt og trodd jeg var innbillt gravid, har hatt (og har fremdeles) mange symptomer siden dag 5-6 etter inseminasjon. Innerst inne har jeg følt meg gravid, men har tenkt at sånn flaks har jeg ikke - at jeg lykkes på første forsøk. Men det hadde jeg jammen. Har testa to ganger nå en gang i går og en idag. Positive begge to.
Er GRAVID JIPPI !!! :-)
Men tar sikkert en test igjen imorgen...er redd det ikke er sant....
Gitte:)
Sv: JIPPI !!!
21:43 3.05.2008
Det er fantastisk Gitte:) ! Gratulerer masse med graviditeten!! Ja, det var en god uke det der, hehe. Så flott at du ble gravid på første forsøket. Gleder meg til å følge deg også fremover.

eva37
21:45 3.05.2008
Gratulerer så mye med graviditeten :o)
Chaiemae
22:45 3.05.2008
Gratulerer....så heldig du er :o)))

Håper det klaffer på første forsøk hos meg også...

mimmi31
23:56 3.05.2008
Så kjempe gøy..
Sånn skal det være!!
Lykke lykke til.
Klemmer
-§StorkePlanlegger§- 10. pp
10:41 4.05.2008
Ja det er en fantastisk følelse - som jeg unner dere alle å oppleve !! Sender babystøv og krysser fingrene for alle prøvere :)
10:51 4.05.2008
Gratulerer Gitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hegeno
12:09 4.05.2008
Gratulerer såå masse Gitte:) Må være en fantastisk deilig følelse:) Men kan jeg spørre hvilke symptomer du hadde/har??? Vi er på vår andre forsøk...en uke til testing:) Spennende:)
Minimamma
13:21 4.05.2008
Å så spennende!! Siste uka er laangdryg...Men den som venter på noe godt...
-Jeg fikk ganske kraftige mensmurringer dag 5 etter inseminasjon. De bare økte på etterhvert, trodde jo jeg skulle få mensen hele tiden..Disse murringene har jeg fremdeles.
-Veldig ømme bryst.
-Voksende brystvorter.
- Blir fortere sulten.

Hovedsakelig var det altså forsterkede menssmerter som startet veldig tidlig. Men en trenger jo ikke ha symptomer i det hele tatt !!
Masse lykke til med testingen om ei uke:)
17:56 4.05.2008
OY!! så fantastisk heldig du er da :) GRATULERER KJEMPEMYE!!
er selvpå dag 4 etter insem, men kjenner ingenting.. men så gøy at det gikk på ditt første forsøk, HERLIG!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
singel og babyplaner..
18:21 4.05.2008
Gratulerer!!!! Da er det neimen ikke så verst statistikk på den uka vi var nedover. Har notert meg iallfall 3 gravide av 6. Kanskje flere også?
Supert altså!
henny72
19:22 4.05.2008
åå gratulerer så mye Gitte :-) så fantastisk for deg at det klaffet på 1. forsøk! jeg suger til meg all babystøv du sprer her, for jeg skal til storken fra 24 -30 mai :-) håper jeg er like heldig som deg! kos deg og hold fast på spira :-)
lillebie
10:09 5.05.2008
Hurra og gratulerer!!! Fantastisk:)
I&T&stripa
11:23 5.05.2008
Gratulerer så fantastisk mye:D
Klar for barn
18:53 5.05.2008
GRATULERER MASSE MASSE:)
angelica-s
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------