Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Sv: Hva pokker er det som foregår i hodet på Staff?
10:13 4.05.2008
Han er helt skrullete! Han må jo ha fått altzheimer eller noe sånt -uttalelsene hans blir jo bare drøyere og drøyere. Skummelt med sånne mennesker i et sånt yrke og stilling. Han burde jo bli vernet for seg selv og andre! Og fratatt løyve sitt.
21:09 4.05.2008
Jeg tror Staff sier og gjør alt for berømmelse og PR. Hvis han virkelig mener det han sier (noe jeg, for hans del, håper at han ikke gjør) er han like syk i hodet som Fritzl.
09:40 5.05.2008
Jeg tror faktisk ikke dette er vanlig PR-stunt eller bare for å provosere. Han mener dette faktisk. Han ble jo selv utsatt for en pedofil da han var barn og skriver i sin bok at han likte det.
Jeg holdt på å eksplodere da jeg leste hans siste uttalelser. Faen, for en dritt!! I lommemannen uttalte han jo at ungene måtte tåle å bli klådd på, det var jo helt uskyldig at de ble lurt til å stikke hånden i hans lomme. Han er syk på sinnet, og burde slett ikke fått lov til å fungere som advokat. Han er visst tydeligvis blitt så smittet av de klientene han har forsvart at dette har gått til hodet på ham.
09:58 5.05.2008
at det går an.. han er jo helt syk hele mannen... å si noe sånn som at han omtrent er en helt som redder tre av barna sine fra livet i kjelleren... ikke nok med at han har gjort datteren sin gravid 6 ganger... så holder han henne fanget der nede... doper henne ned osv.. stakkars folk..
14:16 5.05.2008
Staff er inhabil når det gjelder å vurdere om Fritzl er et monster eller ikke - siden Staff er et monster sjøl.
Tenk å klare å vrenge ut av seg at Fritzl er en "familiemann" som verner om sin familie!!!! Det er jo helt fabelaktig!!!! Å voldta og sperre inne er altså et uttryk for omsorg. Heheh.
Og det at han har "reddet" disse 3 barna fra kjelleren - HALLOOOOO!!! Reddet???!!!! HJÆLP!!! Her går han LANGT over bord når det gjelder å leke med ord. Staff er klin hakke gæern.
Jeg tror Staff er i fornektelse når det gjelder sine egne pedo-erfaringer. I et ynkelig forsøk på å overvinne offeret i seg selv, så identifiserer han seg med gjerningsmennene. Det er jo klokkeklart for enhver utenforstående at Staff er MEGET skadd på hjernen etter pedo-overgrepene han selv ble utsatt for som barn. Nei, søkk og kav - dette er det rene vanvidd.
22:14 5.05.2008
Vet ikke hvor mye du har fulgt med i sakene hans, men han er en smarting som følger sin egen røde tråd. Han går ofte aktivt ut i media, for å belyse saken. Alle har en mening, for Staff har ofte fått kjente kriminelle han forsvarer. Deretter bruker han dette igjen, og bedyrer at hans klient ikke får en rettferdig rettssak, og at det må tas hensyn til den påkjenningen hans klient har hatt pga mediekjøret.......
Så; Staff er Staff, og går nok ikke ut på dato i år- heller...
12:26 10.05.2008
Kul'n litte granne damer, for det første er det stor forskjell på å si og å gjøre, og til dags dato er det ingen som har funnet 5-6 Staffunger med en eventuell datter nede i en kjeller så slapp av med disse "Han er jo akkurat som Josef Fritzl :-O" kommentarene deres og tenk dere om.
Han er nok spesiell, ok, men gjett om han tjener masse på kommentarene sine og! Han blir bare mer og mer prestisjefylt og kjendis.