GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Klinikk Fjeld
11:35 4.05.2008
Er det noen her som har positive erfaringer med denne klinikken?
*bertine*
Sv: Klinikk Fjeld
17:18 4.05.2008
Hei!
Jeg går der nå pga barnløshet. De er veldig flinke og behagelige mennesker. Jeg har fått hjelp både på den ene og den andre måten. Både psykisk bedre og fysisk bedre etter bare to ganger. Har tenkt til å fortsette til jeg evt blir gravid og videre i graviditeten.
Anbefaler på det sterkeste! Neste gang tar jeg men mannen også;)
ersol
19:02 4.05.2008
hei, hvor er dette??
Vegaspia
15:32 23.05.2008
Jeg var kjempe fornøyd da jeg gikk der. I utgangspunktet gjorde jeg det fordi jeg begynte å bli superstresset hver måned når mensen nærmet seg. Merket raskt at akupunkturen virket, både på kropp og sjel. Ble gravid to ganger, men desverre gikk det galt med begge. Jeg vil absolutt anbefale det!
Eshaw
16:23 23.05.2008
Går du der forsatt? Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter at du begynte på akupunktur?
*bertine*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------