Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen fra Fredrikstad og omegn her?
12:38 4.05.2008
Hei,
Vet vi var en del fra Fredrikstad her helt i starten, og tenkte det snart var på tide med et treff om dere også har lyst. Synes det er litt skummelt, men har veldig lyst og treffe andre i samme situasjon.
Har ikke vært klar tidligere, men følge meg litt mer klar nå...tror jeg:-) Kanskje noen av dere allerede har vært på BIM treff?
Hei
Jeg la ut et forslag om treff på en annen link her så da virker det som om vi er flere som kunne tenke seg å treffes. Skal vi prøve en onsdag kveld på f.eks Peppes i byen eller noe sånt. Forslag? Hva passer for dere?
Hei.
Jeg vil prøve å komme jeg også!
Har termin 19. sept.
Og har en gutt på 17 mnd fra før :)
Har vært på ett treff i gml byen forrige mnd, og det var kjempe koselig!
Fint!
Da er vi iallefall tre foreløpig. Blir koselig å treffe noen som er omtrent like langt på vei. Jeg har også en gutt fra før, han er nå snart 15mnd. Vi sees!
Hei Millemamma og Dorri
Da er vi 4 stk så langt som kommer på onsdag. "Barn i september-1974" skrev at hun kom på en annen link. Det blir hyggelig å treffe dere. Jeg har ikke vært på treff i denne graviditeten, men var på mange hyggelige sist jeg gikk gravid. Vi sees :-)