GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Hus og Hage debatten

For dere med interesse for hus og hage. Her kan dere gi hverandre råd og tips!
franske fornemmelser
15:53 4.05.2008
noen som har lest den hageboken? jeg vil ha hagen min slik nå, og har såvidt begynt, men trenger noen web-sider med inspirasjon utenom den boka! gjerne bilder av hus som har gjennomført den franske landsstil utvendig. ikke bare hvordan hagen ser ut, men stæsj inntil husveggen osv også. håper noen kan hjelpe meg med div. web-sider:)

og vet noen om hvor jeg kan få tak i en enkel jernseng? ikke så veldig dyr, da den skal stå ute..
FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07}
Sv: franske fornemmelser
22:52 4.05.2008
Prøv å google på danske sider feks "fransk have", eller svenske feks "fransk trädgård", "trädgård inspiration".
Billige jernsenger, typ daybed, får du både på jysk og ikea.
Eller lauritz.com eller finn.no..

Lykke til i hagen! :)
Ronja Røvardotter
11:37 26.05.2008
http://www.countryliving.no/

Der er en side du kan finne endel linker til nettbutikker og kanskje finne noen tips:)
Anonym
01:35 3.06.2008
Hvor får jeg kjøpt denne boken? og den interiørboken i samme? jeg fannt en nettside som heitte landstil.no, men de skulle ha 300 kr bare for frakten.....????er det mulig?

De hadde en slik jernseng i hvitt til 600 kr på jysk...blir sikker nydelig med en slik seng ute.. gler meg til hagen vår er slik jeg vil ha den.. det er en veletablert vakker men vill hage, med rododendron busker som er 3 meter høge, 40 år gamle, og to nydelige gammeldagse rosetrær som dufter himmelsk i dyprosa og lys rosa... Har plantet lavendel og peoner, så vil jeg så gjerne ha syrintrær, og magnolia om de vil leve her da.. Har en fantastisk viltvoksende kaprifoll som har snurret seg inn i omtrent alle trær og busker her, en 5 m høg thuja(?) har blomstrende kaprifol som pynt fra bunn til topp. Vi tok over huset som var besteforeldrene til sambo sitt, men det hadde ver utleigt i 10 år når vi tok over, og da såg her ikke ut. Blod svette og tårer har jeg lagt ned. og enda er det mye igjen..
trallatausa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------