GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
trenger man disse stelleproduktene i hus?
17:14 4.05.2008
Lurer på om det er nødvendig og kjøpe øyebadevann, pyrisept(de sier navlen ikke skal stelles), bomull (bruker kompresser oog tynne kluter til vask, nesedråper og solkrem? sistnevnte er kanskje greit med junibaby som skal sove mye ute dag og kveld, selv om det ikke blir i sola-
. Dette er ting jeg leser man bør ha på ulike utstyrslister, men er selv i tvil om det er nødvendig, så setter pris på eventuelle avlysninger fra den lange handlelista;-)
Anonym
Sv: trenger man disse stelleproduktene i hus?
19:38 7.05.2008
Nå fikk jeg riktignok et januar gutt, men jeg hadde ikke kjøpt inn noe av disse tingene du nevner, men jeg har ennda ikke hatt brukt for det heller. Men jeg kommer nok til å kjøpe inn solkrem om det trenges. Men tviler på at du trenger solkrem til en nyfødt baby, for så små barn skal uansett holdes unna sola;). Men se etter hvert hva du trenger før du kjøper inn..selv kjøpte jeg mye rart som jeg aldri har fått brukt for!!
lano og adrian
Sv: trenger man disse stelleproduktene i hus?
22:15 8.05.2008
Jeg fikk beskjed om å vaske litt forsiktig med en q-tip rundt navlen med vår første for to år siden, og pyrisept synes jeg alltid er greit å ha i huset uansett. Øyebadevann kan du jo vente med å kjøpe til du ser om du får behov for det. Og apotekene er jo åpne hver dag etter du har fått barn også. Jeg fikk brukt for det da veslejenta fikk lett sti på øye i begynnelsen, men kjøpte det ikke før jeg trengte det. Noen synes det er ålreit å vaske den lille med bomull nedentil, men vi gjorde aldri det. Hold i massevis med vann og tørke godt etterpå med en flanellsbleie e.l. Solkrem kan du også vente med synes jeg til du ser hva du synes du har behov for.
♥Koseklumpen♥-med augustbaby
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------