GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
vaske lammeskinn
17:24 4.05.2008
har kjøpt sånn korthåret lammeskinn på barnas hus, som jeg gjerne vil vaske før babyen kommer. Det står ikke noe vaskeanvisning på den, og lurer derfor på hva den tåler?
aaha
Sv: vaske lammeskinn
17:37 5.05.2008
Jeg vasker mitt på ullprogram 30 grader i maskin
tuppenoglillebror
Sv: vaske lammeskinn
21:53 7.05.2008
Hei du. Du skal vaske den på ullprogram med lammeskinns shampoo. Noen bruker milo men den kan visst ødelegge fibrene. Så anbefaler at du kjøper shampoo som er beregnet til lammeskinn som "smører" skinnet under så den ikke blir så stiv. men det som er viktigst er at når du har tatt den ut av maskinen så må du dra den til alle kanter og så skal den henges til tørk, IKKe legges ned på varmekabler eller gulv, da blir de stive. Så den skal lufttørkes altså!!
mammatilsommeren
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------