Jeg har ikke vært på noen treff denne graviditeten, men syntes det var veldig koselig forrige gang jeg var gravid:-) Men jeg ser at det stort sett er treff på Elverum...Er det aldri treff på Hamar lenger?
Dersom noen skal ha treff på Hamar, så vil jeg gjerne være med:-))
Hei
Jeg trodde det var en aktiv gruppe som traff hverandre på Hamar, men det ser ikke sånn ut...
Hadde vært koselig å starte opp igjen noe da?! Er det lenge siden du gikk gravid sist eller? Og er du langt på vei?
Jeg har en sønn på 8 mnd, og er gravid igjen. Skal på UL på tirsdag for å fastsette termin...
Jeg trodde også at det var en fast gruppe på Hamar, så jeg har liksom "ventet" litt på at det skulle legges ut treff.-)) Men vi kan jo bare lage et vi! Kom med forslag på tid og sted:-))
Jeg har en gutt som ble 3 år i april, og er 32+4 i dag. Så jeg er med andre ord "i innspurten" snart, men vil gjerne treffes allikevel! Har ei venninne som er 17+3, og hun er også veldig interessert i treff:-))
Det er en gruppe -hovedsakelig bestående av mai-mager- som har hatt treff i Hamar, og det er nå formiddagstreff på Alle Tiders på onsdag klokken 12. =)
Kosemamma'n som har vært så flink til å sette opp treff har født, og vi andre kommuniserer hovedsakelig på facebook under gruppen "trilletrollene", så treffene har vært annonsert der!
Jeg er oxo interessert i treff etterhvert...
Er litt tidlig enda, termine er i desember, men utover høsten er jeg veldig med!!!
Har en datter på 1 år.
Så om noen er intressert i playdate er vi med på det!!!