kanskje vi sees ikveld, visst jeg gidder komme hjem da...
Jeg gjør ALT hjemme, husarbeid, har middagen klar når han kommer hjem fra jobb og passer på at han hver morgen har ren arbeidsskjorte å ha på seg. Han sliter med mye sinne og kjefter daglig på meg og kaller meg svært stygge ting. Når han ikke er på jobb sitter han foran tvn og spiller xbox opptil 12 timer istrekk og legger seg i 1 på natten, men allikevell klager han på at han er så sliiiten når han må stå opp. Han kommer seg forøvrig ikke opp selv og jeg må bruke 10 minutter eller mer hver morgen for å få han opp, da med frokosten stående klar.
Han prater aldri med meg og finner aldri på noen ting, selv om jeg prøver komme med forslag hele tiden på ting vi kan gjøre. Han sier han er sliten og vil bare spille. Han tar seg ikke tiden til å spørre hvordan jeg har det engang når han kommer hjem fra jobb, selv om jeg spørr han ofte om han har det bra, om jobben osv.
Jeg er dessverre sykemeldt og dette gjør han ofte narr av meg for til andre :-( Han ser ned på meg og syntes jeg er mindre intelligent på grunn av det.
Nå i det siste har tankene begynt å komme om å bli alenemor. Vi har vært sammen i 6 år og jeg begynner å bli mektig lei av å bli mishandlet som jeg gjør nå :-( Er og redd for hvordan han kommer til å være mot barnet våres når det kommer.
Jeg elsker han, men klarer rett og slett ikke mere....
Noen med lignende erfaringer?? råd?
|