GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Murringer...Hva er egentlig det?!
10:26 5.05.2008
Kan noen som har vært gravid før forklare meg hva egentlig murringer er? Hvordan skal/kan det kjennes ut? Er det kun i nedre del av magen eller kan man kjenne det andre steder i magen også? Er det der hele tiden eller kommer det og går :)

BabyMe
Sv: Murringer...Hva er egentlig det?!
10:38 5.05.2008
Hvis du mener som tegn på graviditet, er det lignende menssmerter nederst i magen, iallefall det jeg hadde:-)
Skrulla86 - SnartKlar!
16:53 5.05.2008
Men jeg har ikke oppfattet murringer som smerter. Mer som type leamus følelse i... eggstokkene (?). Ikke så lett å beskrive alle følelser.. Hehe

Det er hvertfall det jeg tenker på når det snakkes om murringer, men det er mulig at jeg har tatt feil. At man kjenner at "noe skjer der nede", men at det ikke er vondt av den grunn. Bare litt rart.

Nå skal det sies at jeg har hatt en del cyster på eggstokkene og det kan være følelser av de som jeg har oppfattet som "murringer".
Klar!
19:58 5.05.2008
Åja, hmm.. Når jeg hadde murringene var det ubehagelig i allefall. Og kunne til og med gjøre ganske vondt innimellom.
Skrulla86 - SnartKlar!
20:32 5.05.2008
Hmm.. Finnes det noe definisjon på murringer?

Jeg har bare antatt at det var det som jeg kjente, men det er FULLT mulig at jeg tar helt feil.
Klar!
21:12 5.05.2008
Hmmm... Ikke enkelt å forklare nei kan jeg tenke meg. Tror muligens alle opplever det kanskje litt forskjellig.
BabyMe
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------