GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Møre og Romsdal

Kristiansund! :)
10:46 5.05.2008
Da har et par stykker av oss avtalt å møtes på Brasseriet onsdag denne uka kl 19. Om det er flere som har lyst til å være med, så er det bare å møte opp! :)
miraclewhip *29. uke*
Sv: Kristiansund! :)
09:35 8.05.2008
Hei alle sammen!

Ville bare si at jeg synes det var kjempekoselig at vi ble så mange i går, det var utrolig gøy å møte dere! Dette må vi få til igjen om ikke så lenge. Og neste gang så skal jeg ikke ha andre ting på planen - ble dere sittende lenge, eller? Ble jo en skikkelig kafè-dag på meg i går, var ikke hjemme før nesten halv tolv... Og etter å ha drukke 2 brus og 1 mokkakaffe, så skal jeg si at det var liv i lille nurket når jeg skulle legge meg! Fikk nesten ikke sove... ;-P
miraclewhip *29. uke*
10:06 8.05.2008
Hei!

Takk for en veldig koslig kveld:) Hyggelig å møte andre med sommerbarn i magen. Og takk til t.mor som dro meg med... Har nå meldt meg inn jeg også! Vi ble sittende å skravle til kl 22. Blir gjerne med flere ganger jeg... Bare å hyle ut!

Wenche
wirena
10:08 8.05.2008
Hei og takk for en fin kveld! Etter litt frem og tilbake på nett var det virkelig koselig å treffes ja;-) Vi ble vell sittende til i ti-tiden tror jeg... vi får finne på noe om ikke så alt for lenge. Ha en fin dag dere!:-)
* høstbaby 08 *
10:41 8.05.2008
hei:) takk for i går..det var morsomt å møte alle sammen:) håper det ikke blir så lenge til neste gang...det var jo morsomt at det ble så mange som møttes:)

cathrine
cath
13:42 9.05.2008
Er det forresten noen flere her som går til jordmor Jorunn på helsehuset? Er jo en veldig søt og snill dame, men h e r r e g u d
s å t r e e e g h u n e r. . . .

Jeg holdt på å få fnatt flere ganger. Tålmodighet er ikke min sterke side, for å si det sånn...
miraclewhip *29. uke*
15:16 9.05.2008
Vi er flere ja...Vi snakket så vidt om det etter at du hadde gått,at hun er ikke akkurat født med en dynamitt i rumpen:) (unnskyld uttrykket)

God pinse til dere alle forresten:)
bikkemor
15:26 9.05.2008
Jeg går også til jordmor Jorunn - hun er snill og har g o d tid:-) Det er sikkert mulig å si fra til henne hvis du ønsker at hun skal gå fortere frem.
Kan ikke skade å prøve.
* høstbaby 08 *
22:01 9.05.2008
Ikke noe galt med henne,og bare positivt at hun har så god tid!!:)
All ære til henne der!!

Men synes også det kan være litt tungt å måtte både forklare meg selv så omstendelig og å få ting forklart så inngående,men heldigvis er vi alle forskjellig;)
bikkemor
19:47 10.05.2008
Helt enig, hun er veldig snill altså, men... ai! Jeg prøvde å slå en liten spøk mens jeg var der forrige gang, men hun tok ikke den i det hele tatt, og trodde jeg var seriøs og begynte å "prate om det" og jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle ro meg ut av den...

Men det er godt hun har god tid da! :) Må bare innse at hun er ikke av vår generasjon... ;-P

God helg, alle sammen!
miraclewhip *29. uke*
19:54 11.05.2008
Hei alle sammen!
Fikk dessverre ikke med meg treffet dere hadde, men har veldig lyst til å møte dere alle om det blir et nytt treff! :) Har startet på permisjonen nå, og har god tid om noen kanskje vil treffes på dagtid også?
Andreforsøk
09:43 13.05.2008
Hva om vi prøver oss på et nytt treff i neste uke da? :)

Nå ble onsdag egentlig en dårlig dag for min del, men hva sier dere til torsdag?

Miriam :)
miraclewhip *30. uke*
10:34 13.05.2008
Jeg er med jeg:)

Er det samme hvilken dag dt blir:)

Cathrine
cath
10:34 13.05.2008
Torsdag passer bra :)
Andreforsøk
10:35 13.05.2008
...er samme hvilken dag det blir for meg også ;)
Andreforsøk
11:51 13.05.2008
er med jeg å:))
T.mor
17:29 13.05.2008
Jeg blir med:) Tror vi får besøk av tilreisende familie mot slutten av uka, men skal prøve å stikke av noen timer likevell.

:-) Gry
* høstbaby 08 *
10:13 14.05.2008
Åh, så artig! Da tror jeg vi kan prøve oss på neste torsdag (22/5). Skal vi si samme tid og sted som forrige gang - kl 19 på Brasseriet? :)
miraclewhip *30. uke*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------