GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
hva mener dere menn om dette, hvorfor gjør han det?
12:23 5.05.2008
er mennene deres på nettby og facebook NYTT 11:46 5.05.2008
og slike sider, og syns dere det er greit?

jeg er ikke så ekstremt sjalu av meg men har litt problemer med å stole på folk, har blitt skikkeli lurt av tidligere kjærster...

mannen min er på en sann side, og har flere bilder av seg og dattra si og bilen og slike ting, men ikke av meg og der står ingen ting om meg heller eller at han har sambo.... han vet at jeg ikke liker det, men er der likevel... er det bare meg eller har han veldig lite respekt for meg??

Anonym
Sv: hva mener dere menn om dette, hvorfor gjør han det?
15:10 5.05.2008
Hei anonym. Jeg er ikke mann, men jeg velger å svare deg for det. Samboeren min er ikke på facebook nå, men han var det før. Det skapte mye konflikter, så vi slettet profilene våre. Hadde han lagt ut bilder av barna sine, bilen og seg selv, men ikke av meg hadde jeg reagert. Og i tillegg står det ingenting om at han er: "in a relationship" m deg. Slik samfunnet er blitt i dag, så kan man jo f... snart ikke stole på noen. Stoler på meg selv jeg, har brent meg flere ganger selv. Og så mange som sprader rundt å er utro. Fatter ikke hvor respekten har blitt av! Helt utrolig! Visst du snakker ordentlig m han, og spør om han kan slette profilen sin da, tror du at han vil respektere deg da?
Anonym
15:41 5.05.2008
vi har vært gjennom samme diskusjon, krangel på andre nettsted oppover åra, til slutt sletter han seg! (men tror ikke det er så mye med hva jeg sier men at han går lei....) men så går han bare over på neste nye nettsted..(dukker jo opp nye hele tiden,blir så sur!!!). Så det hjelper ikke...

der han var sist og den som han er på no, sa han aldri til meg at han hadde profil på, jeg har bare funnet det ut helt tilfeldig..... om det er fordi han ikke vil såre meg, fordi han vet veldig godt at jeg er totalt imot det eller om det er noe mer han sjuler vet jeg ikke..

jeg har så fryktlig lyst å stole på han, tror ikke han er utro!!! men tror han er der for å flørte........
Anonym
15:42 5.05.2008
jeg er HI foresten
Anonym
18:56 5.05.2008
Det er veldig enkelt. Enten fører han opp at han er "in a relationship with ....", eller så peller han seg ut derifra. Dersom ikke han er villig til det, kan du jo svare med samme mynt, så ser han hvor gøy det er å være sjalu...
pappantElise
21:44 5.05.2008
Jeg syns virkelig at det blir alt for hysterisk å drive å nekte den dere har valgt å leve sammen med å ha sin egen profilside på nett.. Hvis det er skjellig grunn til å ikke stole på vedkomede så er det vel ingen vits i å satse på et sånt forhold likevel? Jeg og samboern har vært sammen i 5 år, vi har begge Facebookprofiler og mange venner av motsat kjønn. Vi flørter harmløst begge to, er jo naturlig at man ønsker å føle seg attraktiv for andre enn den man er sammen med mesteparten av tiden. Hvis en av oss føler oss trakket på og tilsidesatt så diskuterer vi det saklig og finner en løsning. Kommuniksasjon er som kjent nøkkelen til et vellykket forhold..

Lykke til dere.
Anonym
13:58 6.05.2008
Må bare si at jeg hadde ikke godtatt det. Tror det fort kan bli for spennende. At du ikke er nevnt er alt annet en positivt synes jeg. Er ikke mann jeg heller, men tok sambo`n min i det samme. Ga han valget jeg. Viste seg jo også etterhvert at han hadde tettere kontakt enn kun nettflørt. Sier jo ikke at mannen din gjør det, men dette er mmin erfaring. Derfor skeptisk til ting som ikke tar med hele livssituasjoner
Anonym
22:03 4.06.2008
Syns du kan "kreve" at han fører opp litt info om at du er dama hans!!!
Både jeg og min sambo er på facebook, men det er ikke noe problem for oss. Men nå er jeg oppført som kjæresten hans da ;-)
Anonym
08:21 5.06.2008
Både jeg og mannen min har profiler på Facebook. Jeg lagde min profil lenge før han gjorde det.
Da jeg skulle skrive "in realtionship with" fikk jeg ikke skrevet inn navnet til min mann for han hadde ikke egen profil på facebook. Etter at han fikk sin profil glemte jeg av det og etterhvert fikk jeg en forespørsel fra han om å legge det til min profil.
chimcaro
13:12 9.06.2008
Nå har ikke vi facebook for vi vet at det ville skapt krangler.. Men begge har nettby.. Og der har han på sin profil at han har kjæreste og bilder av ungene og dyrene våre..

Mens jeg har null ting i profilen min at jeg har samboer.. Og har minimalt med bilder.. og grunnen vet jeg ikke.. Hehe, men liker bare ikk eog skrive ALT om meg på sånne sider.. men på vennelistene så har vi jo hverandre.. Og der står det jo alt om han fr amin side..

Er det respektløst av meg da? siden jeg ikke har noe om at jeg har samboer på fremsiden? Jeg er ikke der for og sjekke opp folk, og bryr meg ikke om jeg får sjekkebrev.. For svarer ikke på det uansett.. De som kjenner oss og meg vet jo at vi er samboere og har 2 unger sammen..

Folk er forskjellige, og jeg syns ikke han er respektløs, med mindre han skriver at han er singel og på leting..

Men hvorfor liker du det ikke? er dte det at han er på sånne steder, eller hva han har skrevet?

Ingen av oss er på facebook for det blir for personlig, med navn og sånt..
andreapus
16:10 10.06.2008
Samboeren min er ikke på facebook eller nettby, og det er jeg gla for.. er selv på facebook, men stoler jo på meg selv. .... ;) jeg synes det er fint at han ikke har behov for å chatte, holde kontakt med gamle kjente ol, eller at han ikke bryr seg om sånt i det hele tatt. Jeg synes samboeren din godt kan opplyse om deg, det er da helt naturlig da du er en del av livet hans! Kanskje han ikke blir like attraktiv, men det burde han være ferdig med for lengst! Nei, ikke gå rundt grøten gutt, tell it as it is:)
Anonym
21:06 10.06.2008
Meldte meg selv inn i nettby for ca 1,5 år siden. Da jeg meldte meg inn var det utelukkende for å finne venninner og ha noen å prate med siden mannen min var så mye borte. Etter en kort stund begynte jeg å snakke med en mann som var veldig spennende. Trodde det bare var en uskyldig flørt, og jeg hadde absolutt ingen baktanker med dette. Men etterhver ble det så vi snakket mer og mer, og jeg ble bare mer og mer betatt av denne mannen. (Hadde skrevet i profilen min at jeg hadde mann, så han jeg snakket med visste dette fra første stund). Etterhvert ble det så vi snakket sammen hver dag og samtalene kunne vare på timesvis. Dessverre bodde denne mannen bare en times kjøretur unna, så en dag avtalte vi å møtes. Bare for morosskyld, selvfølgelig....
Slik gikk det ikke. Det endte med at vi innledet et forhold.
Jeg greide ikke annet enn å fortelle det til mannen min, og det endte med at det ble slutt mellom oss. Da opdaget jeg plutselig hvem jeg virkelig var glad i, og mannen min var villig til å tilgi meg og prøve på nytt. Det gikk bra mellom oss i noen måneder, men så fant mannen min ut at han ikke greide å glemme allikevel. Han hadde gått å tenkt på å gå ifra meg i flere uker da jeg oppdaget at jeg var gravid. Så det som skulle bli en lykkelig tid med massevis av forventninger har isteden blitt en tid med frykt og usikkerhet. Har hatt masse angst og gått å vært redd for å bli forlatt omtrent hver dag. Og ironisk nok har mine følelser for han aldri vært sterkere. Han vil prøve å få forholdet til å fungere for barnet sin del, men han elsker meg ikke lenger. Dette er vanvittig tungt å bære. Vi har vært sammen i mange år og han har alltid forgudet meg og vært tryggheten min. Nå er alt bare usikkerhet.
Så jeg har bare et råd å komme med, hold dere langt unna sånne nettsjekkesteder. Det som bare skal være helt uskyldig kan få fatale konsekvenser.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------