Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Norges styggeste rom.
14:41 5.05.2008
Kjente jeg ble skikkelig irritert på Kathrine Sørland som er gravid og i så uforskammet bra form. Hadde nok ikke blitt noe program dersom noen andre dødlige gravide hadde vært programledere og spydd ned de allerede grusome rommene for så å tatt seg en lur under kjøkkenbenken!
Haha! Der måtte jeg le! Godt poeng! Vi liker ikke sånne som får oss andre til å føle oss som helsprengte julegriser.
Selv er jeg tre uker på vei så jeg er jo bare så slank og fin ;-P
VENT å se! Haha :-) Jeg vet! Jeg har mange kilo og glede meg til ;-P
irriterer meg at det er folk som ikke gidder rydde og vaske som får pusset opp hjemmet.....har noen stygge rom jeg og...kanskje jeg skulle slutte med all renhold og da få finansiert oppussing...hmmmm..