GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Noen som har bestilt kjole fra kina?
20:35 5.05.2008
Hvor lang tid tok det? Jeg venter i spening! hehe.. snart 2 uker siden jeg bestilte den.
Anonym
Sv: Noen som har bestilt kjole fra kina?
08:23 6.05.2008
Hei!

jeg bestilte på Ebay fra Kina for 3 uker siden, men jeg regner med at det iallefall tar en uke eller to til. Skulle skreddersyes etter mål.
ma-79 ♥ 2-åring ♥
14:02 6.05.2008
ma-79; hvem bestilte du fra på Ebay? Spennende å høre hvordan den er:)
laverdi
14:24 6.05.2008
honey-bridal het butikken. Ja, superspennende! Skal vel litt til for at den passer og er akkurat slik jeg vil ha den, men... På bildet så den iallefall flott ut.
ma-79 ♥ 2-åring ♥
18:50 6.05.2008
jeg har også bestillt, fra Shanghai da, bestillte for 4 uker siden , venter enda, men tar jo lang tid å sende da.. :) først til usa så hit opp.. :) tenkte i helga som var at jeg sikkert er blitt lurt, men har ikke gitt opp enda.. :)
babyblomsten
17:59 7.05.2008
Jeg bestilte fra jkdress i går,betalt og sendt mål. Og fått et par mail fra dem. Så nå venter jeg i spenning :0) Er jo så billig så det er verdt et forsøk uansett åssen det går :o)
*gull i magen*
20:38 7.05.2008
Jeg bestilte på JKdress for 2 1/2 uke siden, kjolene kom i forgårs. NYDELIGE!!! Bestilte brudekjole og brudepikekjole. Kjolene var i kjempe god kvalitet, deilig stoff! De var myyyyyyyyyyyyyyyye flottere enn på bildene! Strålende fornøyd!
theamoren
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------