Gubben vil at den i magen skal hent noe med Frank, men...
20:43 5.05.2008
jeg er litt usikker. Synes ikke at frank er noe spesielt fint, men kan kanskje like det i sammenheng med et annet navn, men klarer ikke og finne noen.
Kan dere hjelpe meg?
Sv: Gubben vil at den i magen skal hent noe med Frank, men...
22:37 5.05.2008
enig.. Frank er ikke flott:p
kommer ikke på noe navn som kan gjøre det finere heller.. om dere må ha frank, så heller bruk navn nr 2.
feks. Frank Aleksander, og bare bruke Aleksander..
Daniel Frank hadde kanskje vært populært om han levde nå, som snowboarderen er i slaget..hehe...
sorry, kan ikke hjelpe deg..
Prøv å overtale han
Anonym
17:02 6.05.2008
Hehehehe morsom lesing!
Min samboer heter Frank, så jeg er liksom vant til det. Men det har jeg egentlig alltid vært, og har syntes det har vært et ok navn, -men vet jeg tenkte i tidlig alder at jeg ikke kom til å kalle mitt barn det, pga da jeg vokste opp var det ei tid 3 Franker i vår lille bygd på ca samme alder til og med (litt eldre enn meg). Så for meg var det helt ok å finne en mann som heter Frank!
Kjenner mange hyggelige Franker.
fordelen er jo at det ikke er så mange som kaller ungen sin det nå for tida!! ;-)
Frank Tore
Frank Magne
Frank Terje
Frank Harald
Frank Åge
Frank Jøran
-
-
-
17:15 6.05.2008
Frank er kansje ikke akkurat mitt favoritt navn nei, men jeg ser heller ingenting i veien for og kalle gutten for Frank.. :-) Her er noen navn jeg synes klinger veldig bra:
Frank Even
Frank Emil
Frank Joakim
Frank Rune
Frank Andreas
Frank Martin
Frank Morten
Frank Jonas
18:42 6.05.2008
Frank er ikke så veldig fint... Hvis jeg ikke hadde likt det hadde jeg nekta... Det minner om pøbelnavn. Hvis du skjønner!?
Det er liksom greit som navn på de som er 30 år, men ikke en baby...
Det blir liksom så harry...
18:29 7.05.2008
Har dere forresten lagt merke til at så godt som alle filmer har en Frank med? Gjerne "skurken", eller en småslu, sleip kar! hehehehe. Jeg flirer like godt av dette hver gang.
10:52 9.05.2008
Tjihi. I natt drømte jeg at min sambo (Frank) omkom i ei ulykke. Derfor ville jeg kalle gutten min opp etter han da det viste seg at det ble gutt. Men ettersom det var så mange her på bim som syntes det var så fælt navn, syntes jeg ikke at jeg kunne det likevel!
Hehehhe, måtte le da jeg våkna. Merkelig som hodet surrer, både dag og natt!