Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene. Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Moro, sjekk om det stemmer med dere!!
21:33 5.05.2008
Til dere som vet kjønnet på barnet, trykk på linken og sjekk om det stemmer. Kan jo sjekke barn som har funnet veien ut og da ;D Jeg er bare veldig nysgjerrig på om det er tull eller ikke. Hos meg er d korrekt og har sjekka et par til der det stemmer. Hadde bare vært morro om det lå noe i d.. ;D
Med min første stemmer dette;) Men med den jeg bærer nå, så stemmer det viss jeg går utifra menstermin, for da ble han unnfanga i slutten av august, men om UL termin er rett, så stemmer det ikke;)
Stemmer på alle mine (venter nr 5 nå) Men kan ikke sjekke hva jeg ville fått på nr 1, for jeg var bare 17 da jeg ble gravid med han hehe... Og kartet går ikke lenger "ned" enn til 18 år =)
stemmer ikke hos meg... i følge kartet skulle nr 1 være jente, men fikk gutt. Venter jente nå og i følge kartet skal jeg ha gutt, så dette kunne ikke være mer feil....
Stemte paa foerste min, stemmer paa hele min familie og mannen min sin. Legen min mener barnet festet seg i november og jeg mener det festet seg i oktober, vi har 12 dager mellom mens- og ULtermin, saaaaaaaaaaa jeg tror i prinsippet jeg faar jente og han tror gutt, hehe... De har sett jente paa UL ogsaa, men vi faar se, de har sett gutt ogsaa, i uke 14. Saa denne er og blir et mysterie til den er foedt.
Stemmer med henne vi har, men ikke den jeg har i magen hvis jeg skal tro 2 UL da... vi får se, jeg har nå en følelse av at det er en jente jeg har i magen jeg da :)
nr en stemte hun var jente og kartet viste jente
nr2 stemte ikke hun skulle ha vært gutt ifølge kartet hehe
nr 3 kan stemme siden JM på UL trudde det var gutt..og ifølge kartet er det en gutt..
Så moro at så mange har svart!! Telte fort igjennom de som har svart, er ikke nøye gjort men blir sånn ca. Men av til sammen 80 barn så stemte det for 50. Altså 30 bom.. En overvekt av ja ihvertfall... ;D men 99% statisikken ble ikke d ikke noe bevis på..
høres ut som det stemmer med mange men i følge kartet skulle jeg fått jente - gutt - jente men har fått gutt - jente og skal ha gutt :) så helt motsatt :)