GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Noen som har tips til hvordan oppnå orgasme nå?
08:48 6.05.2008
Samboeren min begynner å føle seg litt utilstrekkelig for tiden. Det er jo så lenge siden jeg har fått orgasme under samleie eller ved at han har stimulert meg oralt/med fingrene. Vi forsøkte i går og da forsto jeg at dette er et skikkelig sårt tema for han. Jeg prøvde å fortelle han at det er helt normalt at kvinnen får vanskeligheter med å få orgasme under samleie mot slutten av svangerskapet. Jeg prøvde også å formidle at jeg faktisk ikke har så stort behov for å få orgasme nå. Det er nærheten jeg gleder meg over, ikke den eksplosive finishen. Men det når altså ikke frem. Og jeg må si at jeg får litt vondt av han når jeg ser at han blir lei seg fordi jeg ikke lenger får orgasme under selve akten. Men jeg kan ikke/vil ikke late som at jeg får det heller. Det blir for dumt!
Tidligere har jeg enklest fått orgasme når vi har brukt misjonærstillingen, men den stillingen er uaktuell nå på grunn av for stor mage. Når jeg har sittet oppå har det også vært forholdsvis enkelt å få orgasme, men ikke nå lenger. Vet ikke om det kommer av at jeg blir distrahert av magen og utette pupper eller om det rett og slett kommer av at han ikke treffer like godt lenger, men jeg får ikke orgasme i den stillingen heller. Den beste stillingen nå er bakfra. Det føles best, jeg klarer å glemme magen, men får ikke orgasme. Jeg kunne ha fått det hvis jeg hadde brukt vibrator samtidig, men det klarer ikke han. Han synes det føles rart og det blir litt ekkelt for han tror jeg.

Så... Noen som har noen tips til hvordan min kjære samboer kan få oppfylt et av sine pr. d.d største ønsker?
Anonym
Sv: Noen som har tips til hvordan oppnå orgasme nå?
17:47 6.05.2008
får ikke så lett lengre jeg hell..på en måte så kommer det og går..

Men penisring med vibrator på funker for meg :)

Bruker den ikke hvergang da..men jeg har problemer med å komme uten for tiden.
Anonym
17:58 6.05.2008
Er i ca samme situasjon selv :) - hvor beste stilling er bakfra. Jeg klarer ikke få orgasme så ofte lenger ved "bare" å bli tatt bakfra. Så som et lite hjelpemiddel der, bruker jeg rett og slett min egen hånd for å stimulere klitten samtidig som han holder på. (han er ikke så veldig fan av erotiske hjelpemidler - men hånden min er akseptert hehe)

Anonym
20:07 6.05.2008
Jeg får ikke til å få orgasme ved å bruke hånden under akten jeg. Føler at det blir så feil av en eller annen grunn... Ikke hjelper det om samboeren min bruker hånden for å stimulere klitten heller. Det har det aldri gjort. Blir bare distrahert av det desverre.
Vi får vel bare leve med at jeg ikke kommer til å få noen orgasme under samleie igjen før om noen måneder. Blir verre å takle for han enn meg da :-D

HI
rose_of_ice
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------