Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Det har ikke vært morsomt på krangle i det hele tatt siste dagene? Er dritt lei av at dere er ute i det fine været og holder på med familiære sysler. Nå syns jeg dere hersens kvinns må komme på banen så ikke krangle blir en Pusekattside hvor vi ikke tør diskutere annet enn hva som går på tv eller hvem som bestemmer av pasient eller lege? Er drittlei av eierskap til tråder, men siden denne er "min" så regner jeg med dere kranglefanter respekterer dette. Typisk dere å vite sånt:)
Wanted dead or alive, ser jeg? Og i et så godt selskap?? Det må jeg si...;-p
Vet du, da må jeg jammen vurdere å slenge på en slik en fjollete "fødeklar" etter nicket mitt, for det er nemlig det jeg driver med. Annenhver time går med på å kjenne etter tegn til om denne kid'n har tenkt seg ut, ut og inn på sykehuset har jeg rukket og vært også, så du får bare beklage prioriteringene mine ;-).
Er ikke mye action her inne lenger, nei... Begynner å bli kjedelig å "diskutere" med Linn83 også, selvom hun prøver å "ta" krangle med makt! Det er ikke så morsomt lenger nå som hun har utlevert sannsynligvis hele livshistorien sin og det bare viser seg at hun ikke er helt....hmmm...."vel bevart"...er det diplomatisk nok, tro ?
Skal skjerpe meg, Japp -I promise!!
Du skjønner, fru sjokolade, at her i Syden har vi knallvær og jeg har vært svært opptatt av hudbruning og trasking ute i solen. Kaktusen min vokser som et helvete og jeg er sååå stolt og tar bilder av den i hytt og pine.
Apropos kaktus; du glemte Tallulah i overskrifta di..
Jeg er sikker på at Puppedama er opptatt med rockeringen sin, hvert minutt til overs går til rocking.
Her datt plutselig tv og internett ut... Det er kjedelig det... men takk gud for at canal digital er kjappe... Sitte hjemme sykmeldt uten noenting er et hælvete. Håper faen meg at høyre armen blir noget bedre snart, for nå er jeg så aggresiv og har en lunte som tenner på sekundet. Er så digg å få ut eder å galle på krangle til tider assa:-)))
Men baalloa... hva er det for en kaktus du hele tiden tar bilder av?? Er det ikke penere med blomstrene frukttrær??
Og andrevondrei.. den ungen din er sta... får håpe rockering er tingen for å få ungen ut.. Og som japp sier... sykmelding er det eneste fraværet som er gyldig..
Jeg får nå anmerkning....for jeg har ikke gyldig nok grunn..
Jogge holder ikke.. du må løpe!!:-))))))))))
EN sta unge og en sta mamma... hm... det blir moro...hahahahahaha...
Jeg fikk en to meter høy tralle med varer på armen... ca 200 kg.. så jeg fikk håndrotskade.. dvs.. leddbånd, sener, tfcc(en menisk i armen) som røyk. Det hang og slang som kirurgen selv sa... Så nå trener jeg opp dritten etter 12 lange uker med gips...
Er ikke mye en får gjort med venstre armen... og spes ikke når en er høyrehendt... Og jeg har tatt vare på de 3 pinnene som var i armen...hehehehe skal ramme de inn og ha på jobben:-))))
Jeg kuttet over senen i høyre tommel her for en stund tilbake -måtte ha reconstructive surgery (sånn omtrent), for å unngå å ha verdens råeste haiketommel konstant. Fikk nå sydd denne senen sammen, men finger'n er helt stiv. Skikkelig pes -måtte ha gips opp til skuldra og drit-masse trening etterpå for å passe på at ikke noen ting røyk etterpå. Tok noen mnd, ja og høyre tommel er jo litt greit å ha da!
Så nå etter små-krangler tuller mannen min med meg og kjører "thumbs up" hver gang for å irritere meg litt ekstra, for det får jeg jo ikke til LITT engang ;-)
Er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitvondt.... Jeg har også hatt sånn operasjon... tok faen meg 2,5 timer.. takk gud for narkose... Men hadde kun gips til albuen..
Er no dritt assa... Og så slem den gubben din er... putt ekstra med salt i maten hans som straff fra meg... Jeg klarer ikke å ha en og en finger opp enda... og selve håndleddet er så stivt at jeg er livredd for at det blir slik resen av livet mitt. Men det er en forsikringssak.. så jeg skal ha erstattning... ¨
Men husk å ha ekstra med salt i maten, skal ikke kødde med slikt assa.... Har nemlig en hjemme som er full av faen her også... Men jeg blir mobba når jeg skal løfte noe med høyrearmen... ser litt grønnsak ut i høyre kan en si.....
Foresten Doffen... Jeg kjørte straffen fra deg -ikke med ekstra salt i maten, men pepper i stedet for salt på de opphøgde pottitene fra burgerking, hahahaha..... *thumbs delevis up* ;-)
Var nå litt nysgjerrig på disse kaktusene, jeg, Balloa, men fikk bare opp "An error has occured!"
What the fuck??!!
Jeg holder meg til tulipaner, jeg ...
Oooops, nå kommer snart kørja og arresterer meg for skravling!
Later, vibrators!
Gikk inn på tryneboka, jeg.... er sykt bra utsikt du har balloa... og kaktusene er råkule:-))) Tenk når alle træra dine blir fulle med frukter:-))
Synd at du bor så langt unna mallorca... ellers hadde jeg tatt turen innom i sommer...
Var da FÆLT TIL SKRAVLETRÅD dette da! Hallo!!! Dette er en KRANGLESIDE! Det fikk i alle fall jeg høre her tidligere da visse her inne syns skravlefaktoren var blitt for høy her... Haha :)
Dessuten: Dere skjønner...det er faktisk noen som er på jobb på dagtid og er altfor bizzi til å sitte på internett og skravle fingrene ut av ledd for dere vettu...
Nei de kosta vel det samme som en kaffe tror jeg.
De som er lysegrå og ser ut som om de koser seg no' inn i granskauen med noe de holder i henda og IKKE vil dele med noen? *min min min min min* på en måte?
Det tar jeg som en fornærmelse. Er da slett ikke en sånn nusselig "se-på-meg-og-de-store-øynene-mine-nutte-nutte".
Er da skadedyr med respekt for oss selv. Forekommer i store grupper og lager flotte gigantiske gangsystemer rett under plenen din:)
Javisst. Har en fetter i Spania som har spesialisert seg på kaktus inngang til boligen. Fikk endel klager i begynnelsen når husene over begynte å sige, men nå lover han at det er idiotsikkert.
Han stiller med 200 familiemedlemmer og egen tannpleier.
Skjønner skjønner, hvis vi er fornøyde bestiller vi nok underjordisk parkering og! Tar dem mye for arbeidet eller? Kan vi betale med oliven? Har noen tusen av dem til overs.
Jøss, Balooa -sjekka ut kaktusene nå. Hva driver du med egentlig? Ekstrem-blomsterdyrking?? Hahaha... De så litt skumle ut...nesten sånn "plukk de søte, røde,runde dingsene mine, så kommer jeg og stikker deg i hjel!"
Hockey, jeg er dypt indignert på dine vegne...selvfølgelig er du ikke degradert. Antagelig bare en grov forglemmelse som jeg personlig mener Japp burde gi deg en offentlig beklagelse på! ;-)
Sorry mac, var ikke meningen, mosegris (som forøvrig ikke er en sånn gris som jeg ser for meg oppi hodet mitt og ikke en hamster og det gjør meg veldig forvirret!)!
Jeg følte du hadde satt ditt unike spor og personlige preg på tråden, så du var likosm en selvfølge i det gode selskap. Tenkte ikke over at du ikke var i headline'n engang;-).
Nei, det er sånn det ofte blir når man KUN er søt og snill og ikke sier noen imot noen gang... Da blir man oversett og tråkket på!! Men jeg er vant til denslags, og har eventyrlige martyriske evner.
Å, jeg har da observert deg in action, så KUN søt og snill må du nok lenger ut på landet med, hihi...
Jeg ser for meg et sånt villsvin lignende vesen fra en eller annen tegnefilm...klarer ikke helt å sette finger'n på hvor jeg har det fra....det er det som er så irriterende! Men jeg har jo kikket på den rasen du tilhører tidligere, så jeg vet jo eeeegentlig hvordan du ser ut altså!
Jeg må si det er en bedre assosiasjon med ditt nick enn f.eks muggis sitt, hehehe. Baaaaad gamle-dame-henge-skrukke-pupper.....*grøss*
Hockey- du er ALDRI glemt. Jeg har straffe løpt opp hele Oslopakke 3, og ring 2 så nå måtte jeg dusje. Fortjener all den straff jeg kan få for ikke å ha nevnt deg, NHL stjernemammaen.
Det er vel ingen hemmelighet at jeg syns Medium er litt tåpelig. Sexfiksert som jeg er, syns jeg det er rart at et så harmonisk og godt gift par tilbringer såååå mye tid i senga uten så mye som en eneste BJ...
Sover liksom med kjeledress i sovepose... Do not open until christmas...
Har enda ikke sett det parret ha seg, jeg... makan til døllt kjedelig ekteskap de må ha.... og de jomfru pysjene hu har på seg.
Her i huset er det ikke lov med klær i sengen, unntak av ei truse under mens perioden..
Ha en forykende aften jenter, nå skal jeg "krangle" med min kjære in the bed...
Og GriseMos: Jeg er sååååå lei meg.. Skal ikke gjenta meg til det kjedsommelige. Eller jeg kan kopiere egne innlegg for å bekrefte hvor lei meg jeg er???
Kremt.... Må bare blande meg inn i tråden nå altså. Dette er jo bare sååå koselig, sitter med tårer i øynene jeg nå. Lenge siden det har vært så koselig lesing her på krangle ;-) Ha en fortsatt fin kveld damer.
Kan ikke si at savnet river meg i hjerterota når jeg leser denne tråden her. Nei glem det, jeg har ikke lest hele tråden, siden jeg ikke har noe ønske om å dø sakte og smertefullt.
Nå, kjerringer?
Nyter dere sola i det ganske land?
Her har jeg blitt møkkabrun og merkverdig lite gravidsjuk, og kjenner at denne kid'n godt kan få bli litt lenger så lenge været holder ;-).
Jeg er vel stort sett den eneste som klager på fint vær og 17.mai, men faen til stress på jobben. (uten å avsløre hvor jeg jobber for å holde meg nogenlunde anonym)
Vil også ha en pils, varm eller kald spiller ingen rolle... Helst kald da, men ikke noe krav lissom!
En liten Jappebaby blir billig å ha i hus?? NOT.. he he.. Vi slipper ikke kruttet før juli/ august, men jeg skal leve livet frem til da, med unntak av å kose meg masse frem til da med både mat og drikke.... Hørt av hurpene på bim at jeg havner i helvete med babyen på hue og ræva i helvete om jeg ikke spiser folat:) Så svake meg tør ikke annet...
Jeg ville gjerne jobbet hos deg en time om dagen, Hockey!
Jøssda! Har akkurat gurgla nedpå en Munkholm sommerøl...mmm.... Sliter litt med angst for at "vanlig" pils ikke skal smake noe godt når denne verpetiden er over...hmmm....munkholm smaker jo faktisk fantastisk digg, men får jo ikke akkurat den gode "brisen" som følger med en goodoldfashioned iskald halvliter eller tre ;-).
Gåttabanen, Japp, skal du reprodusere?? :-D
Kan ikke si jeg misunner deg den tiden du har foran deg da i såfall, men til lykke skal du ha;-)
Er du dritings, Hockey?? Det blir da for pokker ikke stille og rolig om jeg kommer til deg i lunsjtiden?? hahaha...
Jepp, Andre, Jappemannen skal snart sette inn nådesstøtet slik at vår lille minijapp kommer våren 09? Med litt flaks? Og nå har jeg gjort dette noen ganger før og er ikke veldig glad i å gå gravid egentlig? Og jeg vet ikke hvorfor, ikke legger jeg på meg all verden, ikke er jeg dårlig, men fikk ekstrem svangerskapskløe og bl sistgang som ga meg total gangsperre i ukesvis.. Deilig at gubben bar meg på dass, skal jeg si deg?
"tørk litt lenger ned på låret!!FAEN, nå har du gjort det hver dag ito uker, nå vet du vel hvor det tar veien??""
ah.. sleipa...mulig jeg blir fysen, men det fikser du vel?
Ser flere av de som fikk samtidig med oss, er langtiuti gravide nå, Hockey!! Da får jeg litt panikk- men skal bli godt å bli ferdig!! Nå blir det større bil, og båt- for nå skal vi leve livet!!
Kan ikke si det frister meg en centimeter en gang å bli gravid igjen. For noe herk! Vi skal kjøpe oss hus før vi setter i gang med noe som helst. I mens så bare trener vi, det er jo det som er moro!
blæh.. det har jeg sluppet unna- takk og pris:))
Dette hadde jeg ikke gått gjennom med hvemsomhelst, altså- det blir noen ekle detaljer iløpet av de månedene?
Jeg måtte jo rope på gubben for å be han komme å se på slimproppen.. Han vedda på at fødselen var igang- trassige meg gikk imot. 5 timer senere og tre km unna var bebisen født.. Rakk såvidt sykehuset... Og jeg har såvidt rukket det alle gangene..
Er liksom så greit å bo sentralt å ha sykehuset i nærheten? Men: Jeg setter meg i badekaret etter å ha pusset vinduer og speil hele natta- med veer...Og glemmer meg litt bort, siden jeg føder på fem timer totalt ifra AUene er AU. Så nå sist satt jeg i badekaret hjemme til halv fem, barnevakten kom kvart på og fem over fem parkerte vi på sykehuset. Den minste ble født kvart på åtte...
Hahaha, kjapp Japp, med andre ord. Bra å "glemme seg litt bort" -DA har du gjort dette noen ganger, ja ;-).
Jeg kjenner at jeg sannsynligvis ikke kommer til å tro at det kommer noen baby før hue dingler mellom bena mine. Sist gang tok det et par døgn før den første auen kom til den sa "ssswhoooop" og kalven kom, så jeg kommer nok ikke til å stresse nevnverdig denne gangen. Det er HAT med falske alarmer!!
Jeg har hatt disse falske alarmene i ukesvis før hver fødsel de siste ukene, så jeg geiper liksom tilbake til kroppen min og sier: "ha ha, din tunge, klumpete, sprengte kropp!! Du lurer ikke meg!!!"