GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kompliserte svangerskap

For noen gravide er ikke alt bare enkelt og greit. Årsakene kan være mange og man går og bekymrer seg for om det går bra eller ikke.
Kantløsning/randløsning av morkaka / blodansamlinger
11:27 6.05.2008
Eg er 24 veker i dag og har hatt nokre blødningar/ mørkt utflod i ni veker no. Har våre innlagt på sjukehus ein del og tek det med ro men når eg ikkje blør friskt kan eg vere oppe.
Barnet veks og trives heldigvis :0) Det er 3,5 veker siden sist friske blødning men kjem litt brunt om morgenen frå blodansamling men dette har roa seg. Andre som har erfaringer? Høyre mange blør kvar dag og får før tida men med meg virker det som det har roa seg no.
snart trebarnsmamma :0)
Sv: Kantløsning/randløsning av morkaka / blodansamlinger
21:44 8.05.2008
Hei.

Så godt å lese at barnet vokser og trives :)
Jeg blør og har blødd i 14 dager nå, har tidligere i svangerskapet hatt 3 styrt blødninger.
Det kommer visst fra morkaka, fordi den ligger over livmorhalsen.
Jeg har også fått beskjed om å ta det veeeldig med ro. I går da jeg var litt mer aktiv, ikke slappet av noe særlig. Blødde jeg mye mer.
Du ble nok ikke noe klokere av dette, men du er ikke alene om disse dumme blødningen.

Lykke til videre :)
ivf -79 med 2 i magen
Sv: Kantløsning/randløsning av morkaka / blodansamlinger
13:15 16.06.2008
Har ikkje blødd siden 16.mai no. Er heime på tredje veka og alt ser fint ut :=) Håper det går fint med deg! Eg er 29 pluss 6 i dag.
snart trebarnsmamma :0)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------