GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Flytter inn her jeg =)
13:41 6.05.2008
Har ei lita jente på snart 4 måneder fra før. Fikk blodpropp under svangerskapet, så hadde det ikke vært for det så hadde vi startet å prøve igjen med en gang. Må gå på sterke medisiner en god stund for å løse opp proppen og holde blodet tynt, så graviditet er helt utelukket da. Hvis jeg blir gravid nå så mister jeg, eller barnet blir veldig veldig sykt, og det vil jeg ikke ta sjansen på for både min og barnets skyld. Men om akkurat 1 år nå så skal vi bli prøvere, og jeg virkelig GLEDER meg!!! =)

Jeg er snart 21 år, er student, har ganske så nettopp flyttet inn i nytt hus med min kjære som jeg har vært sammen med i 4 år... =)

Er det noe mer dere lurer på så er det bare å spørre =)

Lykke til til dere andre...
Lalla*in*Love
Sv: Flytter inn her jeg =)
15:33 6.05.2008
Hei og velkommen:-)

Så kjedelig at du må gå på sterke medisiner da. Men blir jo en fin aldersforskjell på barna hvis dere prøver om ett år:-)

Vi skal også bli prøvere om ett år, og jeg er også 21 år:-)

Hva studerer du og hvor er du ifra?
Skrulla86 - SnartKlar!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------