Her kan du som mistet en baby under forrige svangerskap dele dine gleder over å være gravid igjen. Mange har også bekymringer, noe som er helt normalt, men som det kan være godt å dele med andre som også har vært i samme situasjon. Heldigvis går det som regel helt fint når man prøver igjen!
Vennlig hilsen jordmor Siri
UL gikk bra!!!
16:52 6.05.2008
Hei
Har vært på ultralyd i dag og alt ser bra ut! Det føles helt utrolig bra! Er nå 8+3. Ikke like langt som sist, men det nærmer seg. Er vel lov til å begynne å håpe nå?
Så bra!
Er veldig glad på dine vegne, 3.gangsprøver! Klart du kan byrje å håpe og glede deg no. Er jo endå mindre risiko når ein har sett at alt er bra så langt!
Eg skal ikkje til UL før om to laange veker, eg både gruar og gledar meg. Heldigvis mest det siste. Når skal du neste gang?
Skal til ny UL om to uker. Har en veldig forståelsesfull gynekolog som skviser meg inn i en full timeplan. Er utrolig takknemlig for det, for jeg regner med at nervøsiteten fortsatt vil stige framover. Det gikk galt på et litt senere tidspunkt enn dette sist. Men jeg er faktisk mer optimist denne gangen :-)