GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Ønsker meg så en datter nå etter 3 gutter før jeg blir for gammel, Noen som vil fortelle meg hvordan dere hadde sex den mnd dere ble gravide og hvilket kjønn dere fikk?
17:50 6.05.2008
?
Anonym
Sv: Ønsker meg så en datter nå etter 3 gutter før jeg blir for gammel, Noen som vil fortelle meg hvordan dere hadde sex den mnd dere ble gravide og hvilket kjønn dere fikk?
18:36 6.05.2008
Datteren min må ha blitt til enten siste blødningsdag av menstruasjonen, eller helgen etter dette da vi hoppet av i svingen (6 dager etter siste blødningsdag). Siden vi hadde et avstandsforhold så vet jeg at det kun var de 2 helgene vi så hverandre den mnd.
Anonym
Sv: Ønsker meg så en datter nå etter 3 gutter før jeg blir for gammel, Noen som vil fortelle meg hvordan dere hadde sex den mnd dere ble gravide og hvilket kjønn dere fikk?
19:24 6.05.2008
Jeg har lest at du skal ha sex 1 eller 2 dagen før EL, og evt på El dagen hvis du vil ha jente.
Om du vil ha gutt skal du ha sex dagen etter 1....

Men om det er sant det vet jeg ikke...
Datteren min vet jeg ikke når ble unnfanget, hun var ikke planlagt:-)
Anonym
19:45 6.05.2008
Da vår lille prinsesse ble unnfanget hadde vi sex 2 og 3 dager før EL
Matilde-mor
20:12 6.05.2008
Har ellers hørt at sjansen for å få jente øker med fars alder, så sjansen vil da være litt større nå enn tidligere også av den grunn. Har også lest at kombinasjonen av macho mann og myk kvinne oftere gir jente, og myk mann og "grepa" kvinne gir gutt. Akkurat det er jo ikke så mye å gjøre noe med da ;o.

Men min tante ønsket seg en jente etter 3 gutter, og fikk faktisk gutt igjen...Men du er sikkert forberedt på at det kan bli enda en gutt også. En nydelig gutt som min tante elsker over alt på jord er min fetter uansett :D.
Månebarn og lille gullet
21:58 9.05.2008
Takk for svar! :-)
Anonym
22:11 9.05.2008
aner ikke hvordan det skjedde.. eller jo gjør jo det da:)

men hun var ikke planlagt. husker bare det var liiiiite med sex på den tiden, hadde jo en urolig baby på 7 mnd, å en skokk til. hehe..

4gutter*1jente :))
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------