Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Mensmurringer-gravid
18:02 6.05.2008
Hei,
Er gravid 4,5 uke bare, men kjenner at livmoren trekker seg sammen, akkurat som mensmurringer, Noen som har hatt noe lignende? Er litt redd ser du....
Lisette81
Sv: Mensmurringer-gravid
18:12 6.05.2008
Tror nok dette er veldig normalt.. jeg kjenner det jeg også, hatt "mens-smerter" i ett par uker nå og er 5 uker på vei..
Anonym
18:20 6.05.2008
Den trekker seg ikke sammen, den utvider seg :) Lykke til med svangerskapet- det går nok kjempebra!
Anonym
19:18 6.05.2008
åh,har dette hele tiden jeg også.. kjennes ut som om mensen skal komme hvert øyeblikk.. noen ganger er jeg litt engstelig for at mensen skal komme allikevel, at det var feil på testene.. men det er jo bare tull å tenke sånn.. hehe, alle blir vel litt tullete, og engstelige for at noe kan gå galt.
lykke til videre :-)
Klar Som Et Egg - med spire!
18:25 12.05.2008
Godt det ikke bare e meg å tenke sånn.
Anonym
01:37 18.05.2008
Har det fullstendig på samme måte. Tror hele tiden at mensen kommer, men håper så inderlig at den ikke gjør det. Jeg er jo så utrolig lykkelig over endelig å ha blitt gravid. Er visst veldig vanlig med mensmurringer , skjønner jeg. Positivt tegn på at noe skjer tror jeg:-)
lillerunde
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem