GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sex i svangerskapet - debatten

Hvordan er det med lysten?

Bli med i debatten - utveksle synspunkter og erfaringer!
Noen kåte nå
18:56 6.05.2008
sitter her med ei dryppende våt mus..noen som vil la noen fingrer gli ned til den våte musa mi.
Anonym
Sv: Noen kåte nå
12:11 7.05.2008
Hei !

Kommer litt sent dette, men skulle gjerne latt både tunge og fingre glidd ned i den våte fitta de. Sitter nå med tre fingre i min egen og synes det er kjempe deilig. Her så kåt for tiden har orgasmer hele tiden.
Anonym
13:11 7.05.2008
Jeg også!! Er kåt så og si hele tiden og tenker nesten ikke på annet enn jentesex (helst rå og vill jentesex hvor alle er like kåte og våte). Dvs at JA, jeg kunne godt fingret den våte, kåte fitta di, slikket og sugd den...........NAM!
Anonym
15:16 7.05.2008
Mmmm, ja jeg er også kåt, det er deilig sol og jeg kjenner at den varmer i skrittet nå jeg ligger på magen og spriker litt i hagen, skulle gjerne hatt deg her så kunne du olje meg inn, massert rompa mi og stukket en finger inn i rompa og slikket meg...åååå ta meg! jeg er en liten kåt fitte
Anonym
17:29 7.05.2008
skulle fingret den lille rompa di ute i sola, stukket inn både en og to fingre.........saaakte ut og inn, du stikker rompa de opp mot meg i bare kåthet....skulle tatt deg til deg gikk for deg der ute!!Massert det lille kåte fittehullet ditt, stukket flere fingre inn, gnidd deg , slikket saftene som renner nedover lårene dine....vi skulle gnidd fittene og brystene våre mot hverandre, sugd hverandres bryster........ikke brydd oss om den kåte naboen som kanskje runker bak hekken av synes av to sprengkåte jenter som har seg i hagen.....
Anonym
18:39 7.05.2008
Hi her :)

Ja var veldig kåt i går..å når jeg da leste tråden min kjenner jeg det begynner å dunke der nede..

Så den blir vel like våt igjenn nå ;) Jeg spriker bena mine å mottar noen deilige fingrer og ei herlig tunge nam nam..
Anonym
13:39 8.05.2008
........ja, spre bena dine så jeg får se på det kåte lille fittehullet ditt.......åpner musa di med fingrene og kjenner at du er våt, gnir fittesafta utover og du sprer bena enda mer, du sitter ytterst på stolen mens jeg sitter mellom bena dine.........slikker deg, stikker tunga inn i deg...ser opp på deg med dine safter glinsende rundt munnen...nam...har lyst til å smake på rompehullet ditt også så du snur hullet ditt mot meg....stryker over bakmusa di før jeg trenger tre fingre inn i fitta mens rompa får kjenne tunga mi...nam nam....
Anonym
15:15 8.05.2008
å jeg bare nyter det du gjør med meg..så utrolig deilig :)

Kjenner jeg får den utrolige deilige orgasmen takket være deg.

Nå er det din tur ;) Du setter deg på stolen å skrever så jeg setter meg ned å stikker en finger eller to i fitte hullet ditt menst jeg slikker på klitorisen din og suger litt. mmm så deilig du smaker..
Anonym
16:36 8.05.2008
åhhhh..kjenner at orgasmen og spruten kommer...jeg holder hodet ditt tilbake slik at du må ta i mot saften som spruter ut av fitta mi...deilig å se at saftene mine treffer deg og renner nedover haka og treffer brystene dine, jeg slikker mine egne safter fra brystene dine, biter i vortene dine, masserer deg samtidig mellom bena. Du legger deg bakover og jeg fingerpuler deg så hardt jeg greier med så mange fingre du greier å ta samtidig som jeg gnir fitta mi mot låret ditt og til slutt spruter du også....
Anonym
17:08 8.05.2008
å så deilig å kjenne deg sprute meg på munnen så det renner nedover haka mi. jeg smatter i meg dine deilige safter og sliker meg rundt munnen mmm

Så utrolig deilig å bli fingerpult av deg, og kjenne den deilige våte fitta di kni mot låret mitt.

Men nå snur jeg deg på alle fire å leker litt med fitta di bakfra. la handa mi gli frem og tilbake å kjenner hvor våt og deilig den er.

Så lar jeg 3 fingrer gli inn å jeg fingerpuler deg og så stikker jeg en finger inn i rompehullet ditt også så du får max nytelse.

å du er så deilig.
Anonym
21:26 8.05.2008
Heihei!!! KUTT ut dette grisepratet ellers kommer jeg og straffepuler dere alle sammen!!!
Anonym
10:20 9.05.2008
Her kommer jeg tilfeldigvis forbi å ser to deilige damer koser med hverandre. Jeg er så freidig at jeg sniker meg med. Sakte men sikkert tar jeg av meg alle klærne og står naken foran dere. Puppene mine strutter av begjær og fitta mi dunker av kåthet. Jeg begynner sakte å fingre med meg selv, stikker to fingre inn i fitta mi. Plutselig kommer en finger inn i rompehullet mitt, mens noen andre suger brystvortene mine. Mmmm... så deilig å få være med på jentesex. Dere er så våte og kåte og jeg elsker smaken av fittesaftene deres. Vi blander våre fittesafter og smaker på den. mmmm.... Nå kommer jeg snart i en deilig orgasme.....
Anonym
13:18 10.05.2008
Noen som vil snakke litt her nå?
Anonym
16:47 10.05.2008
Jeg vil gjerne snakke med deg, jeg er deilig og veldig våt, hva med deg?
Anonym
17:05 10.05.2008
fy faen så deilig å lese dette!!! sitter å onanerer å leser, jeg er dryppvåt jo!!!
Anonym
17:21 10.05.2008
Så deilig, skulle gjerne vært der å sett på deg.. jeg er så kååt at jeg ikke klarer å skrive engang - har nettopp durset, sitter med to fingere inni meg...åå det går snart.
Anonym
18:12 10.05.2008
jeg er hjemme alene. sitter nå med to fingrer å stimulere klitorisen..våt og utroli kåt..flere som er det nå..ikke lett å skrive med ei hand
Anonym
19:35 10.05.2008
hadde vært godt å tatt deg med i dusjen, smurt hele deg inn med noe glatt og godt i alle åpninger. vasket deg, også smakt på hver centimeter av kroppen din.. Kjenner det banker mellom beina mine, tror jeg må kjenne etter enda engang idag.. Noen andre kåte her nå sm vil snakke?
Anonym
23:55 10.05.2008
Noen her nå som vil dele noe deilig før leggetid:)?
Anonym
00:04 11.05.2008
ja.......
Anonym
00:16 11.05.2008
Jeg skal legge meg naken i sengen og drømme om deilige myke hender som stryker meg oppover bena, kiler meg i rompesprekken min stryker nedover til min våte mus, stikker en finger inn....kjenne deg slikke hele sprekken, dra rompeballene hverandre, stikk tunga langt inn...åååh
Anonym
23:41 11.05.2008
gud a meg.... leste alt dere skrev... jeg har aldri i det hele tatt TENKT på jente sex... men fitta mi dunka så jævli når jeg leste hva dere skrev....

åh shit.... ble sykt kåt....
Anonym
02:17 12.05.2008
Om jeg ikke var det, så har jeg blitt det nå. Hele denne tråden er jo deilig..
Sikkert bare jeg som er våken og ikke får sove nå, men må mulig kose meg litt før natten kommer.. mmm...
Anonym
18:39 12.05.2008
ja, det dunker som bare det! Sikkelig deilig fantasi dette, og at det sitter noen andre og blir kåt av det samme.
Sku gjerne ha snakka me noen nå......
Anonym
18:57 12.05.2008
Ble så kåt av solen og varmen tror jeg.....er du kåt da? ;-)
Anonym
18:59 12.05.2008
ja, jeg har handa i trusa nå. skulle gjerne ha sleika deg nå, og kjent fitta mi mot di. gnidd den intil din så saftene våre blandet seg..
Anonym
19:08 12.05.2008
ååååh så deilig å kåt du er, kjenner det helt hit, å ja sug og slikk de store struttende brystene mine, masser de, de får aldri nok!. Sitter i blondeundertøyet mitt å føler meg varm og sexy, jeg har brunt meg i solen....venter bare på deg
Anonym
14:52 19.05.2008
jeg er kåt og våt nå!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------