Hei
jeg har en datter på 2 1/2 år som siden hun var ca halvannet år har sittet på do på doring ved bleieskift. For ca en måned siden fant hun selv ut at hun ikke ville ha bleie på, og vi foreldre tenkte vi måtte benytte sjangsen og prøve å slutte med bleien. Det gikk kjempefint til å begynne med, et par uhell av og til men det må man jo regne med. Etter et par uker begynte hun å holde seg i barnehagen. Hun sitter på do der, men det kommer ingenting - hele dagen! Til og med når hun får bleie på holder hun seg. Nå har hun vært syk en uke, og plutselig vil hun ikke sitte på do her hjemme. Hun holder seg så lenge hun klarer, og tisser bare et par ganger til dagen nå de siste to dagene. Avføring har hun ikke hatt på tre dager. Nå begynner jeg å bli bekymret, og lurer jo svært på hva jeg skal gjøre. Jeg har tatt på henne bleie nå, og kommer nok til å levere henne i barnehagen med bleie i morgen. Har prøvd å forklare henne at hun kan tisse og bæsje i bleien viss hun ikke vil gå på do. Nå sover hun søtt, og tisser forhåpentligvis i søvne. Hun har faktsik vært tørr på nettene lenge nå, men i dag har hun holdt seg så lenge at det bare måååå komme.
Er det noen som har lignende erfaringer, eller gode tips å komme med.
Hilsen fortvilet mor |