Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Skikkelig skuffa og lei meg.. Dumme billigtester :(
06:16 7.05.2008
Igår fikk jeg midt på dagen svaaaaak pos test! (Strimmel fra billigsidene). Og våknet tidlig idag får å ta ny... og den var så negativ som det går an :( alt håpet er ute da? :(
Sv: Skikkelig skuffa og lei meg.. Dumme billigtester :(
06:29 7.05.2008
hei
Første testen jeg tok var så svak at jeg måtte holde den opp mot lyset for i det hele tatt å se streken.. var altså usikker på om det bare var rein innbildning..-så svak var den..dette var clear blue-test. På pakken stod det et tlf.nr det gikk an å ringe, noe jeg gjorde.
Hun fra cb kunne fortelle at det på ingen måte skulle vise noe antydning til positiv test om en ikke var gravid!! altså kunne hun konkludere med at jeg var gravid, men at jeg kanskje burde vente noen dager for å ta en ny test da det fortsatt var på et tidlig tidspunkt med tanke på hcg.
Det sies at en positiv test er en positiv test uansett hvor svak den event skulle være..
Kanskje du skulle vente noen dager før du tar en ny test..? ønsker deg masse lykke til!!!!!!!!
07:50 7.05.2008
Hei!!
Jeg opplevde det samme som deg..Tok mange dager før den ble skikkelig positiv..men nå er jeg gravid i uke 28...så tror du bare skal fortsette å teste---- Den viser kun strek ved funn av HCG i urinene... så ikke gi opp..
10:48 7.05.2008
Jeg fikk som deg pos test midt på dagen.-suupersvak, venninner og mann sa den var negativ. Dagen etter tok jeg en som var negativ. Tok fem dager før jeg tok en som slo skikkelig ut... Jeg tror du er gravid jeg:) OG, el testene mine slo også ut:)
11:09 7.05.2008
dersom dette er rundt IKM tider er dte mulig t du er gravid, men dersom streken blir svakere og svakere, elelr forsvinner helt, så kan det være du kommer til å miste
11:22 7.05.2008
Hadde "mensen" forrige uke.. Så skal jo hverken ha det eller el nå :S
Hm.. Hadde SA i feb, så har ikke hatt ordentlig mensen siden januar...:S Tenkte kanskje at "mensen" forrige uke var festeblødning...hmm, vanskelig det her... Men el testene er like sterke...
12:14 7.05.2008
Jeg fikk en svak strek på billigetester, så negative de tre følgende dager...dette skjedde i to sykluser med disse testene, den ene gangen var jeg ikke gravid, den andre syklusen var jeg gravid...så jeg ville ikke stolt helt på de testene.....
15:04 7.05.2008
jeg testa med billigstrimmel to dager etter ikm, negativ. Så 4 dager etter med el-test, negativ... Så deretter, 7 dager etter ikm, med clearblue digital... (apotek endeli åpent) Positiv... Så jeg fikk inntrykk av at enkelte av de strimlene rett og slett ikke virket... Det er jo et håp å gripe tak i...
15:05 7.05.2008
Da høres det ut som om du har eggløsning nå og at den ene testen i går var feil. Hender seg faktisk at de kan vise feilakti graviditet spes disse billige :-(
15:35 7.05.2008
jeg fikk positiv el test når jeg skulle ha mensen. skjønte ingenting, men pratet med en veninne og hun fikk også positiv el test da. viste seg at hun var gravid, og det var jeg også. men på meg tok det ennå 5 dager til før graviditetstesten slo ut.
el test kan slå ut på både graviditet og El.
15:48 7.05.2008
Hei, jeg vet ikke hvordan det er med disse billigtestene. Men, bare så det er sagt. Jeg hadde en rar mensen uka før jeg egentlig skulle ha den, og var sikker på at jeg ikke var gravid. Så tok jeg en gravid test da den plutselig gikk over. Fikk svakt utslag på Clearbluetest. Jeg er i uke 28 nå.
Så kanskje du er gravid!!!!! Synes nesten det høres sånn ut jeg. Krysser fingre. Man må aldri slutte å håpe. Lykke til.
21:16 9.05.2008
Hei :)
Tok en clearblue etter flere negative billigtester, og den ble også negativ :( Veldig skuffende.. men, synes fremdeles jeg får pos eltester. Så, aner ikke hva kroppen min driver med. Så, da er det kanskje el jeg har.. så får tro den sitter da:DDD
21:39 9.05.2008
Uff, ja.. Er i hvert fall utrolig skuffende, når jeg først fikk opp en svak - men "tydelig" strek der:/ Men, de andre har vært blendahvite og CB (dn med kryss) var også negativ :(