GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Navnedebatten

Velkommen til navnedebatten!
Til dere som har tenkt og kalle gutten deres for simen..
15:07 7.05.2008
Er dere klar over hva det betyr på engelsk bare med en annen skrivemåte? hehe..
Anonym
Sv: Til dere som har tenkt og kalle gutten deres for simen..
17:40 7.05.2008
Nei det er jeg ikke klar over, hva betyr det da? Så kansje jeg må stoppe min venninne i kalle gutten for Simen slik hun har tenkt :P
huldra87
17:53 7.05.2008
Altså semen = sperm på engelsk, så simen blir rett og slett utalt som semen på engelsk...
Anonym
18:10 7.05.2008
Lite å bry seg om, spør du meg.

Er så enkelt som å uttale navnet i retning av Simon for å evt. unngå dette. Er du klar over hva veldig mange navn på andre språk betyr på norsk, eller?

Kakao™
20:37 7.05.2008
Veldig enig med Kakao.
Blondie ## venter jente
20:44 7.05.2008
Var ikke meningen at det skulle være så dønn seriøst heller da..det dukket bare oppi hodet og slengte det innpå her..
Anonym
22:39 7.05.2008
Den engelske uttalen av Simen blir Saimen.
nurse86
01:31 8.05.2008
Barnslig.
Anonym
15:50 8.05.2008
gidd å sleng det innpå her når du ikke vet en gang hvordan det uttales på engelsk, anonym. må si du er ei pyse som måtte signere med "anonym". hehehehe. leg godt av deg, jeg :)
Monika&Isabell&lillegutt
18:44 8.05.2008
Må bare forsvare anonym HI her: Simen uttalt på norsk = semen slik det uttales på engelsk. Så om man er i engelsktalende land og uttaler navnet på norsk, blir det, øh, sperm.

At det er et barnslig innlegg er en annen sak som man godt kan si seg enig i....
Krusemynte
19:20 8.05.2008
Hm... Jaja, jeg bryr meg nå hvertfall ikke hva Simen blir på engelsk. Men jeg var ganske sikker på at Simen uttales veldig likt på engelsk som Simon gjør da... Uansett, venninna mi skal kalle opp gutten sin etter hennes bestefar Simen som døde ganske nylig, og jeg vil bli stolt gudmor til en liten Simen! Gleder meg til det =)
huldra87
17:58 11.05.2008
Simen blir Saimen på engelsk, når det uttales høyt. Uansett så synes jeg Simon er mye finere enn Simen - men det er en annen diskusjon ;-)
Vannmann31
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------