Tvillinger, trillinger, firlinger....
Har du to, tre eller fire barn i magen? Endelig et sted å treffe andre som er i "samme båt".
Tvillingfødsel i kveld
19:46 7.05.2008
Hvis noen av dere følger med på barnmorskorna på svt. (Svensk versjon av jordmødrene..)
Leser i omtalen at det i kveld skal være tvillingfødsel. Tenkte å nevne det her inne i tillfelle noen skulle være interessert :)
Det går på svt1 kl 21, eller så kan man se alle episodene på nett www.svt.se
Vet ikke når kveldens episode blir lagt ut.
Samme her! Merket at jeg ble litt mer fødeklar av å se denne episoden :) ...det blir utrolig koselig å få se disse barna snart!
...selv om det å måtte presse ut to på rad ikke frister veldig. Men det er for seint å snu, gitt.
Vi kommer oss gjennom fødsel, og smertene blir like fort glemt når barna er ute - og vi ser hva for nydelige skapninger vi har laget og båret med oss i måneder. Sukk.
Jeg begynner å bli utålmodig=)
Det har du så rett i, vi glemmer veldig fort :) Takk og pris for det! I dag har jeg fått noen skikkelig spark samt klart å skille ut noen riktige kynnere så når føler virkelig at det snart er min tur. Men jeg kan tenke meg å ha et par uker til med dem i magen og meg i en god stol ute i solen :)
Heldig som klarer å sitte i solen du. Får helt noia og må "løpe" (vagge) inn igjen til skygge, seng og/eller sofa.
Men har fått sittet ute i dag da i det minste, grillet og fått i meg masse goood mat ( i skyggen). Må nyte å bli skjemt bort så lenge man kan gitt - for ja, nå er det virkelig snart vår tur :)