GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tvillinger / flerlinger

Tvillinger, trillinger, firlinger....
Har du to, tre eller fire barn i magen? Endelig et sted å treffe andre som er i "samme båt".
Tvillingfødsel i kveld
19:46 7.05.2008
Hvis noen av dere følger med på barnmorskorna på svt. (Svensk versjon av jordmødrene..)
Leser i omtalen at det i kveld skal være tvillingfødsel. Tenkte å nevne det her inne i tillfelle noen skulle være interessert :)
Det går på svt1 kl 21, eller så kan man se alle episodene på nett www.svt.se
Vet ikke når kveldens episode blir lagt ut.
babyknøttet er blitt stor :)
Sv: Tvillingfødsel i kveld
20:54 7.05.2008
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=88817

Her er link til de svenske jordmødrene :)
trude_venter_tvillinger_juni08
21:00 7.05.2008
joggu.. episode 7 av 8 er lagt ut nettopp nå :)
21:33 7.05.2008
Nå gleder jeg meg til baby(er)...
* vannmamma *
21:55 7.05.2008
Samme her! Merket at jeg ble litt mer fødeklar av å se denne episoden :) ...det blir utrolig koselig å få se disse barna snart!
...selv om det å måtte presse ut to på rad ikke frister veldig. Men det er for seint å snu, gitt.
2x babyline 24.05.08
22:03 7.05.2008
Tårene trillet på meg men visst ser jeg frem til å ligge der med to små nurk på brystet. Får bare håpe på litt raskere fødselsforløp... :)
Venter på nr 2 og 3
22:07 7.05.2008
Vi kommer oss gjennom fødsel, og smertene blir like fort glemt når barna er ute - og vi ser hva for nydelige skapninger vi har laget og båret med oss i måneder. Sukk.
Jeg begynner å bli utålmodig=)
22:12 7.05.2008
Det har du så rett i, vi glemmer veldig fort :) Takk og pris for det! I dag har jeg fått noen skikkelig spark samt klart å skille ut noen riktige kynnere så når føler virkelig at det snart er min tur. Men jeg kan tenke meg å ha et par uker til med dem i magen og meg i en god stol ute i solen :)
Venter på nr 2 og 3
22:15 7.05.2008
Heldig som klarer å sitte i solen du. Får helt noia og må "løpe" (vagge) inn igjen til skygge, seng og/eller sofa.
Men har fått sittet ute i dag da i det minste, grillet og fått i meg masse goood mat ( i skyggen). Må nyte å bli skjemt bort så lenge man kan gitt - for ja, nå er det virkelig snart vår tur :)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------