GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Æææ!! Får ikke til å betale gjennom Western Union (JKdress)!!!
22:41 7.05.2008
Får beskjed om at Provins/område/stat ikke er tilgjengelig for øyeblikket?
Har jeg gjort noe feil eller?
lokeOGadrian
Sv: Æææ!! Får ikke til å betale gjennom Western Union (JKdress)!!!
00:01 8.05.2008
Er det ingen som har bestilt kjole derfra som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre?
lokeOGadrian
08:36 8.05.2008
Hva skrev du som provins da? husket du å skrive Kina som land? Det er jo ikke verre enn å ringe Western Union og spørre de hvorfor du ikke får betalt... Lykke til! Jeg fikk mine kjoler på mandag, de er rett og slett NYDELIGE! har nettopp sendt bestilling på to selskapskjoler og en dress til...
theamoren
09:18 8.05.2008
Skriv "Jiangsu Province" i feltet etter ELLER der man kan skrive fritekst. Og saa Kina som land.
SusieQ - og Anna f 210707
09:19 8.05.2008
Det er ikke så viktig heller. Det eneste du trenger er egentlig navn og land, for mottaker får bare ut pengene hvis han har den mtcn koden du gir ham.
mom-to-be
10:28 8.05.2008
Gjør western union forskjell på folk eller? Jeg har prøvd å betale 2 ganger og ringt. Og begge gangene har de annulert bestillinga mi fordi de sier at jkdressmottaker har vært borti en svindelsak og de har ikke lov å føre over penger dit.
Anonym
17:16 8.05.2008
Jeg betalte min i går. Gikk helt fint. De trengte bare navn og sted på motaker,ikke noe mer. Altså bare china... Men jeg gikk ned til western union og ordnet det. Dagen etter fikk jeg mail om at pengene var kommet inn og målene mine. Så da skulle de begynne på kjolen og gi beskjed når den er på vei . Så jeg venter i spenning :o)
Kathy & LilleBelle
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------