HJELP!!!=/ gutten vår er nå snart 6uker,å vi bli r ikke enige:( hva passer til daniella??
01:40 8.05.2008
vi blir ikke enige i d hele tatt. d er ingen navn som skriker til meg lenger. jeg ville ha matheo,men han liker d ikke:( så nå prøver jeg å finne et annet.men jeg finner ingen.
kansje vist jeg finner et som passer til daniella:)
Sv: HJELP!!!=/ gutten vår er nå snart 6uker,å vi bli r ikke enige:( hva passer til daniella??
13:48 9.05.2008
Daniella og Isaias
Daniella og Abraham
Daniella og Nicolas
Daniella og Mikael
Daniella og Gabriel
Daniella og Valdemar
Daniella og Christoffer
Daniella og Christian
Daniella og Patrik
Anonym
Sv: HJELP!!!=/ gutten vår er nå snart 6uker,å vi bli r ikke enige:( hva passer til daniella??
17:35 9.05.2008
Hva med:
Daniella og Sakarias
Daniella og Theodor
Daniella og Casper
Daniella og Jasper
Daniella og Emilian
Daniella og Julian
Daniella og Felix
12:46 11.05.2008
d var mange fine navn der jah:)
sambo vill ha theodor,men jeg vet ikke helt om jeg liker d navne. jeg sell vill ha theo eller isak alexander:) men jeg liker også: julian,matheo,nataniel eller theo alexander. at d skal vere så vanskeli:(
12:59 11.05.2008
Theodor er jo veldig fint. Han kan jo hete Theodor, men bli kalt Theo. Syns det er et godt kompromiss siden han liker Theodor og du Theo. Aleksander passer godt som mellomnavn til både Theo og Isak. Isak er mitt favorittnavn, så jeg ville valgt det, men jeg har også både Theodor og Theo på min egen liste.
22:00 18.05.2008
Jeg synes Isak Alexander passer mye bedre til Daniella - begge navnene er ganske internasjonale og de passer stilmessig. Theodor blir for meg helt andre enden mtp sjanger.
Jeg ville ikke vært tvil - Isak Alexander er utrolig flott, stødig og nydelig. Passer perfekt til Daniella også.
Men, om dere velger Theodor, så bra dere har funnet navn:-)