GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Når kjøpe sandaler mon tro?
08:14 8.05.2008
Gutten min (snart 15 mnd.) går ikke helt enda. Men han står selv, å har tatt noen få skritt alene. Han har fått vanlige sko.

Men det må jo bli fryktelig varmt nå når det er over 20 grader? Lukter for tåfis nå hvertfall=P Får man sandaler som støtter godt, å som ikke er åpne rundt tærne?

Hva kjøper dere andre som har barn som ikke går helt selv enda? Noe må jeg jo ha på han på bena når vi er ute..
Anonym
Sv: Når kjøpe sandaler mon tro?
09:26 8.05.2008
Det finnes sandaler som er nesten lukket foran med god støtte bak, det eneste dumme med disse er at når han skal begynne å gå barfot i dem så kan de luftehullene ofte bli "tåklemmere"...når jeg har hatt unger som har prøvd sånn sandal i skobutikken jeg jobber, så har jeg sett at en og annen tå blir klemt mellom hullene. Ikke minst er det lett å få gnagsår av sånt på den myke babyhuden! :( Men hvorfor vil du ikke ha åpne foran?... De blir heller ikke så fort utvokst...Så lenge det er skikkelig støtte bak, så blir det bra ;)
Ecco er bra til smal fot, Ponny funker bra for brede føtter, begge disse føres av Eurosko. Tror Skoringens variant av Ponny er Skofus. Ville uansett dratt og handlet NÅ, for det begynner å bli veldig utplukket av de minste størrelsene (iallefall på min jobb).
Gulljenta & mamma
09:36 8.05.2008
Jeg vet egentlig ikke.. Jeg har ikke så peiling på små barnesko, men tenkte bare at hvis det var åpent forran så er det så lett å skrape opp de søte små tærne..=S

Men du har jo helt rett i det du sier, det har jeg ikke tenkt på..

Takk for svar!
Anonym
20:51 10.05.2008
hvorfor ikke betille fra nettet. vi har kjøpt disse for andre gang til snuppa nå og hun elsker de. er så gode å myke

http://www.babyshoesource.com/pediped/harvey_navy.html

mammaentiltrulte
21:17 10.05.2008
Kjøpte Ecco sandaler i dag som er lukket forrand (fikk anbefalt det av andre småbarnsforeldre..). Han har brukt dem i hele dag og det har gått kjempe fint - så er fornøyd med kjøpet :-) Han er 13 mnd og går.
Kaja_07
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------