GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Fødseldebatten

Her kan dere fortelle hverandre fødselen forløp. Dette er også et godt forum for dere som er gravide, og som lurer på hvordan det var å føde. Kom med dine spørsmål her.
klarer jeg å kjøre bil den dagen jeg skal hjem fra sykehuset??
09:45 8.05.2008
lurer fælt på om hvor vondt ting er i etterkant av fødselen min samboer har ikke bil og vi bor en time unna sykehuset , må jeg ha ha noen til å kjøre meg??
Anonym
Sv: klarer jeg å kjøre bil den dagen jeg skal hjem fra sykehuset??
10:41 8.05.2008
Jeg hadde i hvertfall ikke klart å kjøre noe som helst på vei hjem fra sykehuset. Og i hvetfall ikke en time. Ikke bare er det vondt "dernede" (ikke det største problemet) du er mest sannsynlig helt utslitt etter fødselen og nattevåk. Anbefales ikke! Kan ikke samboeren kjøre deg i din bil?
Anonym
11:51 8.05.2008
samboer har ikke førerkort
Anonym
11:48 8.05.2008
Jeg hadde klart det. Reiste hjem 2 dager etter fødselen, men jeg ville aldri tatt valget før etter jeg hadde født. Umulig å forutsi formen. Følte meg ganske herpa nedentil i ei uke..
vår baby
21:20 8.05.2008
Hvis ikke samboeren din kan kjøre da hadde jeg fått noen til å stille opp i tilfelle.
Anonym
19:55 9.05.2008
Hadde ikke hatt problemer med å kjøre hjem, man er jo sjelden syk etter en fødsel.
godiva mamma til 2 jenter+ 1
01:23 10.05.2008
Før hadde man rett på drosje til og fra sykehuset for å føde, så sjekk det du.
Det burde jo være slik ennå.
Riktig lykke til med både kjøretur og fødsel!
Vennlig hilsen
Jordmor Siri
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------