Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hva pokker skal man gjøre nå da?
10:50 8.05.2008
Jeg har blitt sykemeldt og dere har blitt kjedelige??!
Dårlig timing av dere... :)
Hvorfor jeg tror det?? Nei ,du kan kanskje lese ditt eget innlegg for noen dager siden. Men du har kanskje skrevet så mange at det blir litt vanskelig å huske alt man har skrevet??
Sitat LinnR83:
Ble enig om hos legen forrige gang jeg var der at jeg skulle gå ned til 50% sykemelding. Men så ringte legen min på torsdag i forrige uke, og sa at han hadde fått skriv fra jordmor om BL problemer, og noe som var unormalt inni bekkenet. Det hadde låst seg av en eller annen grunn. Så nå ville han sykemelde meg 100%!!!! Men nå har jeg gått med dette i 2 mnd, så jeg ser ikke problemet med å gå 3 mnd til! Så jeg sa at jeg ikke ville ha 100%. Jobben og kolegaer er liksom det eneste sosiale jeg har igjen nå som jeg går gravid. Å jobbe 50% er jo piece of cake! Har også 3 uker fellesferie i juni og en uke nå i slutten av mai, så det er jo ikke så mye jobb. Når jeg kom på jobb i går, ble jeg sendt hjem av sjefen fordi han hadde mottatt sykemeldingen min fra legen??!!! Trodde det skulle gå igjennom meg jeg? Føler meg litt overkjørt, og er litt forbanna på både lege og sjef! Trodde ikke dette var lov!
Her er også link til innlegget...hehe
http://www.barnimagen.com/forum/thread/137654456
Derfor lurte jeg på om legen hadde tvinget deg til sykmelding. Og nå nekter du for det? Vanskelig dame....
Nei JAPP, har ikke hatt så mye å gjøre i dag, for din info. Men hva pokker har det med saken å gjøre? Blir helt paff jeg altså.... Om og gjøre å trøkke folk lengst mulig ned i helvette!
Herregud! Dere bare MÅ slenge dritt dere?!
Skreiv et innlegg om at legen sendte over sykemelding til min arbeidgiver, og skjønte ikke hvorfor han kunne gjøre dette uten min tilatelse. Hva ER det med dere? MÅ dere liksom? Prøver å skrive et litt al right innlegg her, og får så mye dritt tilbake at jeg blir helt paff! Turbo, du burde lese hele tråden du satt ut link til. Står der alt sammen, så slipper du å spørre.
Nei. Har ikke vært her så veldig lenge, selv om det kan virke lenge for andre, hehehe, men vet ikke hva jeg syntes om den anonymknappen egentlig. Mere fart her inne med den...men mye usaklig også med den...