GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bekkenløsning - debatten

Bekkenløsningsdebatten

Bekkenløsning er en naturlig del av svangerskapet, og oppstår når fødselen nærmer seg. Bekkenet skal utvide seg, og derfor gjør hormoner sitt til at bekkenet forandres så barnet skal få plass. For de fleste er dette helt uproblematisk, men mange får plager og langvarige smerter. Her kan dere dele erfaringer og treffe likesinnede.

Her kan du lese om bekkenløsning
Fysioterapeut i Trondheim
11:08 8.05.2008
Jeg har bekkenløsning og har fått henvisning til fysioterapeut. Noen som har en fysioterapeut å anbefale i Trondheim? Ønsker helst å gå til kvinnelig fysioterapeut.

Anonym
Sv: Fysioterapeut i Trondheim
20:15 9.05.2008
Jeg går på Frisk fysioterapi på Fossegrenda. Hun jeg går til er kjempeflink med bekkenplager og jeg fikk selv anbefalt dette stedet fra flere jeg kjente som slet med bekkenløsning. Bare ring og si at du har henvisning og at det gjelder bekkenløsning. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd! Anbefales på det varmeste!!
odelsjenta
Sv: Fysioterapeut i Trondheim
10:30 10.05.2008
Jeg går på trondheims fysikalske institutt (holder til i karl johans gate). Fikk time få dager etter at jeg ringte. Der går behandlingen på masse trening. For å være med i "programmet" forplikter du deg til å trene der minst to ganger i uke (-enten er du med, eller så lar du være). De har 4grupper i uka for gravide med rygg/bekken plager, og oppfølgingsgrupper for de som er plaget etter fødsel.

Har hørt mange som har blitt veldig bra etter dette opplegget. -Selv har jeg kommet igang denne uka så har ikke de store erfaringene (resultatmessig) og vise til...
Makko med gutt i magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------