GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
Erfaring med bæresele - hvilke er best?
11:10 8.05.2008
Bæresjal, mei-tai, Babybjørn osv. Hvilke fungerer bra, og hvorfor?
Kindred Spirit
Sv: Erfaring med bæresele - hvilke er best?
21:43 11.06.2008
Har selv fått anbefalt sjal og har bestilt meg sleepywrap på www.sleepywrap.com. Kommer på ca 250 kr inkl frakt.
allegodetingertre
08:35 12.06.2008
På små babyer tror jeg sjal eller ringslynge er bra, men jeg har ikke prøvd det selv. Men med litt større barn (fra 6mnd) har jeg veldig god erfaring med mei tai. Veldig god å bære i og bra for barnet. De kan sitte mye lengre i den enn en babybjørn.
irdilenji-jente-09.08.06
09:08 12.08.2008
Babybjørn var noe herk å få på seg, synes jeg.
Brukte en meitai fra ca 8 mnd sist, men det er også mye styr med påkledning. Far syntes ikke noe om den. Nå har jeg kjøpt babasling som far har fått veldig sansen for, og er spent på hvordan den vil fungere med den nye babyen. Storesøster elsker den, men det er jo begrenset hvor lenge en orker bære på 12 kilo uansett hvor bra bæreredskapen er:-)
marsbarn06
23:08 12.08.2008
Jeg fikk min sleepywrap i posten i dag og jeg er kjempe fornøyd.
Virker veldig enkel å bruke og herlig stoff. Jeg har også lyst til å bli bært rundt i et slikt:)
engelixe *HØYGRAVID*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------