GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Februar 2009 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Termin ca i februar
 11:26 8.05.2008
Jeg er omtrent 7 uker på vei! Kom som et kræsj i hodet! hehe.. Hadde spiral og hadde på ingen måte forventet å bli gravid. Var hos legen i går å fikk tatt den ut. Håper alt går bra! Blir noe urolig og sitter å kjenner ekstra godt etter hele tiden! Men tror dette skal gå bra :)

Stine Eirin
Sv: Termin ca i februar
 11:52 9.05.2008
Gratulerer, Stine Eirin!

Du er faktisk første gravide februermedlem!

Hååper jeg også bli med her etter hvert :) FÅr ikke testa før 28.mai da...
~Endorfina~
 14:34 9.05.2008
Er du 7 uker på vei nå har jo du termin i begynnelsen av januar.. :) et svanger skap er jo ikke så langt :) Har er 6+2 jeg og har termin 2. januar.
Gratulere forresten :)
Anonym
 20:28 9.05.2008
unnskyld at jeg spør,men hvordan kan du være 7uker på vei å ha termin i februar?
du må være 2uker på vei vis du skasl ha termin 1februar å normale mennesker finner ikke ut at de er gravid før tidligs 4uker, for fosteret ligger 2uker bak mora så det vil si at du ble gravid i dag..
jaja
Anonym
 12:18 12.05.2008
:S venninna mi har jo akkurat hatt eggløsning og finner hu ut at hu er gravid vil du ha termin ca 6 feb trur jeg det blir. så du har nok des. jan altså
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------