GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tvillinger / flerlinger

Tvillinger, trillinger, firlinger....
Har du to, tre eller fire barn i magen? Endelig et sted å treffe andre som er i "samme båt".
Trillingvogn, noen som vet hvor man finner ny/brukt?
13:10 8.05.2008
Hei. Har en datter på 1 år, og venter tvillinger i oktober/november. Trenger da en trillingvogn! Vet dere hvor jeg kan få tak i en rimelig trillingvogn? På forhånd tusen takk for svar :)
Hanne-mor
Sv: Trillingvogn, noen som vet hvor man finner ny/brukt?
13:38 8.05.2008
Heisann gratulerer med tvillingene.;o)
Det er en spennende tid du går i møte. Har selv termin 3 september med tvillinger.

Jeg fant min tvilling vogn på www.finn.no og sist så husker jeg at jeg så noe til salgs der. Ellers så er det på de fleste butikkene som selger barnevogner. Vet ikke hvor du bor, men det er en butikk på grønland i Oslo som selger flere utvalg av vogner. Emmaljunga vogn f. eksempel.

Lykke til ;o)
Jannec2
14:04 8.05.2008

Hei igjen;o)

Fant dette på finn.no

i Oslo ABL. Borgestad vn. 0875 kr 3000

Førde. kr 7500. mob.no 95801380

eller www.maxivogn.no Flere alternativer:o)
Jannec2
14:08 8.05.2008
Hei og gratulerer med tvillinger i magen :)
Spennende tider du har foran deg.

Jeg kjøpte mi tvillingvogn på Biteringen i Bergen. www.biteringen.no Jeg mener de også selger trillingvogner av samme merke. Jeg er veldig fornøyd med mi vogn, Urban Jungle, OTH. Fordelen er at du som får tre små kan ha to bag`er til tvillingene og sportsdel til jenta i en og samme vogn.

OTH-vognene er riktig nok ikke billige, men for meg var det viktig med ei lett og god vogn, som også var enkel å manøvrere.

Husk: når du syns det blir travle tider, så er det bare for en periode :)

Lykke til med sv.skapet.

Linemor* fikk to prinser :))
16:41 8.05.2008
tips: kjøp ted og phils søskenvogn og bær ene babyen i elastisk sjal...denne søskenvogna er like smal og lett som en vanlig vogn:) en baby kan bli bært i elastisk sjal uten at det blir belastninger og det er også lett for mammaen å bære:) vi får to tette,misstenkte tvillinger,fannt ut denne løsningen:) (liker å planlegge) skal bære babyen å kjøre gullet i trille:) desse sjalene skal være veldig lettvindt;) vil annbefale deg å undersøke litt:) tenk så fint å kunne komme inn på bussen og i heisen osv:) trilling vogn er ofte store:)
maria isabell
16:41 8.05.2008
Tusen takk for fine ord og gode råd ;) skal sjekke det nå. Har allerede kontaktet hun i Førde med den flotte trillingvogna, blir nok kanskje den jeg kjøper :)

Gleder meg masse til å bli mamma igjen, blir stort!

Datteren min er min store lille solstråle :D blir moro for henne å bli storesøster og ha mange lekekamerater rundt seg!

Hanne-mor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------