Det gjorde jeg også!!! Ville ha en vogn med 4 hjul jeg da, de med 3 virker så ustabile på alle vis....Valget endte på en Brio Kombi i brunt.Mest fordi jeg fikk 1000kr i avslag, men også fordi jeg kan ha denne i noen år... Liggedelen kan taes ut så det blir en sportsvogn. Virker veldig stødig og god å trille. Jeg tror jeg er fornøyd med valget mitt, men jeg har ikke testet den MED barn enda da, 25 dager til termin enda... Men vogna er hvertfall fin å se på!;)
Vi har kun hatt vogner med 3 hjul, synes ikke de er noe mindre stabile en dem med 4, men det er jo smak og behag :-)
Min er faring med vogner med 4 hjul er at dem blir så store og tunge, spes når man går over til sportsdelen, samme erfaringa fikk svigerinna mi, hu har 4 hjuling og har begynnta bruke sportsdelen og skal ha seg 3-hjuling nå for hun synes den blir for stor og tung..
Vi har ei quinny speedi som vi kjøpte til Amalie i fjor som vi bare har kjøpt ny bag til, veldig god vogn og trille og lett og komme seg frem med..
Poden på 2 år har en TFK Joggster Twist, det er en 3 hjuling, kjempestødig. Har fått prøvd den med en aktiv 2 åring i den, så ikke noe problem det;)
Babyen har fått en Bugaboo Cameleon. Poden har prøvekjørt den og jeg er kjempefornøyd med den også;) Den hadde nok ikke holdt ut vognperioden, men da går TFK`en i arv:D
Hadde en Basson Roma Duo vogn til poden når han var baby, og det finnes ikke kjøreegenskaper på den vogna!! Så når vi byttet til 3 hjul så var det som en drøm å trille i forhold:D
Vi bor ikke i byen lengre og har kjøpt en firehjuling; Emmaljunga Mondial.
Jeg kommer nok til å bære barnet en del i slynge i tillegg til å bruke vognen. Ikke alltid praktisk med vogn.
Jeg hadde hørt masse bra om disse vognene og gleder meg til begynne å bruke den. Praktisk og lett å håndtere, lett vogn i forhold til de tygste vognene mtp inn/ut av bilen.
Jeg ville ha 4 hjul siden jeg synes de jeg har prøvd med 3 er litt ustabile, kan lett tippe bakover og slikt hvis du har mye hengende på vogna.
Har en quinny freestyle fra før , men skal kjøpe simo duo.E større hardbag på den enn mange andre. Bor i Finnmark og skal ha baby i juli så treng å kunne bruke hardbagen ei stund. Ellers hadde æ nok bare kjøpt hardbag til quinny vogna. Skal kjøpe bilstol til baby og til 3 åringen + voksipose så har sendt e mail for å få tilbud viss æ kjøpe alt på ett sted. Fikk nestn 2 tusen i avslag:) Da blei vogna på 4990,- isteden for 5990,-
Alt blei tilsammen 300 i frakt så skal slå til når æ får feriepæng i slutten av mnd:)
Teutonia Spirit S3. mørk brun.
Jeg har hatt 3-hjuling før (Carena, en sportsvogn) og har ikke erfaring med at 3hjulinger er ustødige, så vi gleder oss veldig til å ta i bruk Teutoniaen vår til sommeren!
Har kjøpt en Emmaljunga Edge Duo. Den har fire store hjul, og er stødig og har masser av plass til pose, også i bagen. Syns ikke den er så fryktelig tung, jeg...
Vi har kjøpt emmaljunga city cross med city bag. Har testet den som sportsvogn på en på 10 mnd. Vogna er stødig, har masse plass, lett (også for oss som har ørten trapper, 11 kg tror jeg) også er det praktisk å kunne ta ut bagen og bære opp når vi bor i 4. etasje.
Er veldig usikker, men skulle jeg valgt NÅ hadde det blitt en Emmaljunga City Cerox 360 med citybag. Tror vi velger ulik farge på bag og sportsdel, da blir det nesten som å få ny vogn når vi tar i bruk sportsdelen :) Kanskje en tredje farge på bilsetet?
Vi har kjøpt emmaljunga city cerox 360 med city bag som har to svingbare forhjul! Tror jeg blir kjempe fornøyd med denne vognen:) Den er utrolig pen og stilig å se på også. Kjøpt city bagen i fargen Platina og sportsdelen i svart:)
Har teutonia mistral kombivogn (4 hjul), OTH urban jungle (3 hjul) veldig fornøyd med begge de. I tillegg har vi en simo kombi 2004 modell, denne er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt, den er altfor stor og tung i tillegg kreves det påfyll av luft i hjula ganske ofte. Vurderer å bytte simovogna i en emmaljunga city cross med city bag eller en brio happy. I tillegg skal vi kjøpe søskenvogn og tror det blir en OTH urban jungle.
Teutonia spirit S3... I limegrønn... Gleder meg til å ta denne i bruk.. Har også den erfaring fra forrige mann at 4 hjulinger er tunge og klumpete..Endte med å låne en 3 hjuling av en venninne..den var mye bedre...
Blir en Carena Double Swing i brunt i første omgang siden vi fortsatt trenger litt sitteavlastning til storesøster som blir to år når neste kommer. Håper å få utbytte av den, men tar sjansen på det i stedet for å stå uten vognalternativ til den største. Har lyst på en Brio Race e.l. når jeg har behov for én sportsvogn etter hvert.
Brio kombi i brunt. Den var på salg, jeg syntes den så fin ut, og jeg er en impulsshopper. :) Den er nok ganske tung, men jeg trenger noe solid og stødig på Nordlands-hålka til vinteren. Tre hjul kan jeg bare glemme!
Vi har kjøpt brio happy med brun bag og svart sportsdel, og Bugaboo Camelon med grå base og svart canvas. Har kjøpt blå fleece i tillegg:-) Gleeeeder meg sånn til å gå ut å trille;D
Vi har kjøpt svart teutonia spirit s3 med fashion bag.. Bor i by, dermed falt valget på 3 hjuling som er så lett å manøvrere i forhold til tunge 4 hjulinger. Hadde jeg trengt en mer kraftig vogn ville jeg valgt Emmaljunga Mondial...
Blir vell en Emmaljunga edge duo, og når bebisen er for stor til baggen blir det vell og kjøpe en litt lettere sportsvogn..:) Ellers så tenker jeg litt på Emmaljunga city jet, men er usikker på hvordan den er på vinterføre..
Men har også veldig lyst på en vogn der besafe izi sleep passer til da ;)
Vi har TFK joggster twist fra førstemann som absolutt skal brukes igjen... De som sier at trehjulinger er ustabile har nok ikke testet ut denne... Vognen er designet av bladere - jeg har selv vært ute på rollerblades flere ganger og føler meg helt trygg.
Baggen er en av de største på markedet i hvert fall for trehjulinger. 82 cm lang, sportsvognen er meget romslig. Har en stor gutt på 2 år og han har fortsatt godt med plass og som storkoser seg i vognen.