GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Til dere med kvalme
13:59 8.05.2008
Jeg var hos legen idag. Og fortalte jeg var veldig kvalm. Funker ikke så bra om dagene kan man si :P
Jeg fikk noe som heter postafen. Har tatt en pille idag og jeg har fatisk opphold i kvalmen nå. Er litt uggen, men føler ikke jeg må spy. eneste negative med de pillene, er at man blir sykt trøtt.
Nuppelura
Sv: Til dere med kvalme
21:49 8.05.2008
fikk de pillene sist jeg var gravid, men de hjalp ikke det dugg.
har fått afipran stikkpiller denne gangen, og kan ane en liten bedring, men ikke mye.
Myrtel med blåbær
22:09 8.05.2008
fikk beskjed om at hvis ikke disse funket så hadde hun noe annet i bakhånd. men so far so good
Nuppelura
22:46 12.05.2008
de funket bare en dag, så funket de ikke lenger.
Men skal til legen i morra tidlig å få en resept på noe annet.
holder ikke ut stort lenger
Nuppelura
18:14 13.05.2008
afipranen virka heller ikke så godt. andre gangen jeg brukte dem kjente jeg ingen forskjell.
Myrtel med blåbær
23:13 14.05.2008
Jeg fikk først afipran, Merket ingen forskjell... Nå har jeg fått noe som heter Largactil. Det er ikke så lett få fatt på det, men for min del funker det. Jeg er ikke helt kvalmefri, men jeg klarer å få i meg mer mat enn for noen dager siden.. Har heller ikke kastet opp noe særlig..

Synes dette er ganske tøft og dere har min fulle sympati, damer :-)

Har heldigvis en forståelsesfull samboer, familie og venner som stiller opp og hjelper til med de andre barna.
Klar for nummer tre... :-)
00:14 15.05.2008
Fikk afipran igår, men det funker ikke.. holder snart ikke ut lenger. vil bare legge meg ned å sove bort dagene
Nuppelura
18:01 15.05.2008
Hei :-) Jeg har fått noe som heter Itinerol... har hatt det rolig nå på jobb og fin samboer som legger alt til rette, så jeg har (bank i bordet) ikke følt at jeg trenger dem ennå...

Jeg føler med dere :-) Er drit kvalm, men har ikke spydd noe særlig frem til nå!

Klem
yrild
10:15 16.05.2008
Uff jeg har også prøvd Afipran, og det var ikke bra. Like kvalm og vannvittig trøtt. Måtte dra hjem fra jobb fordi jeg ikke klarte å holde øynene oppe.
Sukk....vekta mi går nedover og nedover nå! Enda godt jeg har litt å ta av!
Nikkan
03:40 16.05.2008
hei og hopp..

jeg er i uke ti og kvalmen har gitt seg, jeg var saa kvalm at jeg ikke orket noe. det er helt fantasktisk, uansett ingen piller virket paa meg men jeg fikk et raad om vitamin b6 av en dame som sa det reddet henne. jeg synnes ikke det virket noe serlig men det er er kanskje noe som kan proeves av om ikke noe annet gaar. det er helt grusomt og vaere sa kvalm. lykke til
ifarta
09:50 16.05.2008
b6 har jeg prøvd, ingefær er prøvd, postafen er prøvd og afipran er prøvd.
De ringte meg nå fra legen. Skal prøve en kombinasjon av de to siste tror jeg. om det ikke finker måtte jeg kanksje legges inn.
Jeg går konstant svimmel. føler jeg svever og ikke går. sikkert fordi jeg ikke får i meg så mye mat
Nuppelura
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------