GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
takker for koselig stemning:)
17:47 8.05.2008
hei
måtte bare benytte anledningen til å si at jeg stor koser meg her sammen med dere på 3. tri:) det går faktisk ann å svare på innlegg og skrive innlegg uten att hodene ruller som på 2.tri

kjempe koser meg her, ville bare si det:) tusen takk jenter og lykke til videre til alle sammen i varmen:D
frøya79
Sv: takker for koselig stemning:)
22:00 8.05.2008
I lige måte.. ;D
Ann Cecilie, endelig høygravid
22:04 8.05.2008
det var kjekt å høre:)
frøya79
22:36 8.05.2008
Haha, kanskje det er kraftigere hormon-utslipp når man går i 2.trimester? Synes sjøl at humøret har bedret seg betraktelig nå på slutten. 1. trimester var jeg skikkelig BITCHY mye av tiden. Nå er jeg bare ufin en gang iblant. Griner ikke mer heller. Bortsett når jeg ser fødsler og søte babyer på tv da........

Men ENIG! God stemning her på 3.trim.
Singeline
22:57 8.05.2008
Melder meg på denne jeg og!

Kjempe trivelig er det her!

Kan det ha noe med at anonymknappen er blitt borte.... mon tro??

Ha en fortsatt trivelig bim kveld c",)
fullklaff er høygravid
23:33 8.05.2008
hehe, jeg sa noe om dette i et annet innlegg her om dagen,hehe.. det er så mye koseligere enn på 2 trimester, og nei, trur ikke det her noe med anonym knappen og gjøre, for de krangler på 2 trimester enda, ehhe!
mammatilprinsen+33ukerpåvei
11:17 9.05.2008
he he...ja det kan jo være hormoner...vi er vell kanskje mer opptatt av å forberede oss til fødsel o.l. er ikke sikker, men koser me hvertfall kjempe mye her inne:)
god helg til alle sammen:)
frøya79
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------