Hei Veronica!
Jeg får opp jente vanlig fødsel til termin. Siden jeg bruker pendel må du nesten gi meg termindato hvis jeg skal se mer nøye på dato:) Lykke til!!
Hei Aurora som har to gutter:)
Jeg får januar 2010. 4 barn to gutter, to jenter;) Lykke til!! Kan du se på meg? Er jeg gravid nå, i tilfelle med hva? 291266 mannen 170564
Spennede..jeg blir gravid igjen i januar 2010..ser du om jentene er tvillinger?er spådd det av ei tidligere.
Får opp at du ikke er gravid nå,men er lik før.Mulig nå i juni med en gutt.
Er helt forståelig ja:)
Hvis du får tid over helgen kunne du sett på meg da?
Blir ryggen min noen gang helt bra?
Må jeg omskolere meg?
Evt når må jeg det?
Klarer du evt å se hva jeg omskolerer meg til?
Får jeg flere barn?
Hei Magica
Jeg hadde satt stor pris på om du hadde ville sagt noen ord om kjønnet til den lille?
Jeg fikk så panikk sist jeg måtte presse, og er veldig spent på min nye opplevelse av fødsel/pressveer?
Termin 5.jan.09 når vil den lille komme?
meg 161178
han 010570
Tusen takk, en av universets stjerne er sendt til deg ;)
jeg har bare noen spørsmål!!
jeg har termin 15mai og lurer på om jeg vill gå over tiden??!! og hva som vill skje under fødsel, om jeg vill føde lett eller ikke. jeg er førstegangs fødende..
vill alt gå bra?? er nervøs...
jeg er født 130289
håper på svar!!! :)
Anonym
Sv: Hei alle dere som vil bli spådd:)
10:57 14.05.2008
Hei Anonym!
Skjer det noe idag kanskje? Alt vil gå bra. Det er ikke rart du er nervøs da. Fødsel er det værste og det beste i verden...Synes jeg da som har 4 barn og vil ha en til;) Lykke til!!!
hei du!
håper du kan spå meg:)
Ser du en spire i magen min? Eller evt når det blir? Venter og håper sjø;)
Har ikm 19 eller 20 mai, og har endel symptomer, meen de kan jo være innbillte;)
Fødselsdato 030775
Hei
Kunne du tatt deg tid til meg litt?
Kan du se kjønn på bebisen i magen?
Eventuelt hvor lang fødseln vil være? Alt bra med ungen?
Er f. 110981, har fra før en datter f. 100805.
Og en annen ting:
Når får vi solgt huset vårt? og når får vi flytte inn i det vi har kjøpt?
takker på forhånd
heihei:)
lurte jeg på om du kunne se når lilletulla kommer? har termin 6.aug! å lurer på om forholdet til barnefaren varer? noen gifteplaner i nær fremtid?
meg 130786
å han 040285
tusen takk!:)
heia jeg lurte på om du kunne spådd meg,jeg er 37 år og ønsker meg så et barn til har prøvd en stund nå men ingen ting skjedd.håper på svar fra deg.hilsen mocca.
Hei fomle&ariel!
Får juli jeg. Gutt (og/eller jente)?? Usikker her altså! Sliten i hue nå. Skal dobbeltsjekke igjen en annen dag.Får håpe jeg tar feil og at den sitter nå da:) Lykke til!!
Hei:) Så spennende! Jeg vil gjerne bli spådd jeg også:)
Jeg er født: 300183
Han: 190582
Blir jeg snart gravid?
Anonym
10:34 14.05.2008
kan du ta meg også over helgen? =)
meg 250283
samboer 130580
lurer på kjønnet jeg :) har ingen termin enda siden jeg fikk vite på søndag at jeg var gravid :) men unnfangelsen var ca slutten av april begynnelsen av mai, hvis det hjelper :)
tusen takk på forhånd :)
Anonym
10:36 14.05.2008
Hei!
Jeg 231072
Han 311269
Blir jeg gravid snart, evt når? Kjønn.
Hvor mange barn totalt?
Hei spådame med baby i magen!
Ja på gravid og jente. Kan du se på meg og? Når gravid og kjønn? 291266 og han 170564. Og ellers hva som måtte poppe opp i hodet ditt hehe.. Klem til deg og
Ja, leste lengre opp i her at du begynte å bli sliten...det vet jeg at det blir man...
det var teit at jeg spurte om jeg var gravid da, også stod det i nicket mitt...grunnen er at jeg ikke har fått noe svar fra legen enda skjønner du... blodprøven var negativ den også, også skal jeg ta en ny en til om 2 uke ca...trur du den er positiv da??
Mhm... trur du vil bli gravid på egenhånd (med tanke på aldern) nå til høsten eller rundt vintertider igjen..trur det blir en gutt altså... har dere en hund som dere er veldig glad i ??
hva ellers popper opp i hue ditt om meg da? fødsel og slikt? trur du det blir des, eller jan. som jeg føder? hihi....
ta de spm som du orker altså...men det er så moro så man klarer ikke å la være av og til...men greit med pause av og til også ;P hehe...
Ser mer på deg når jeg klarer å fokusere igjen:) Ja jeg har 4 barn fra før, fikk sistemann i 2006, så jeg satser på å klare det selv. Hvis ikke er det vel ikke meninga at jeg skal ha flere barn Har tvillinger på 16 også så da får jeg bare vente på barnebarn;) Ja vi har en hund vi er gla i...og tre katter... Snakkes, lillemann roper hihi der var den luren over
Vi har ingen barn fra før, og prøver nå på vår første. Gleeeder oss! :) Hehe. Er i andre ppp, el snart. Når får du opp graviditet (forhåpentligvis!)? Og hvilket kjønnn? Ser du hvor mange barn til sammen? :)
Hei igjen Magica
Tusen takk for spennende svar, du er turbo effektiv her nå.
Jeg fikk en veldig sterk fornemmelse....og kanskje du kan svare på noen flere spm......hvis du har mere energi igjen ;)
Vi skal til å selge to hus snart og vi er redde for at vi evt kommer til å sitte igjen med mangfoldige millioner i gjeld, men vi lever i håpet.... ser du noe om hva vi kommet til å få for dem, vi kaller husene for nr1 og nr2. ??
Og klarer vi å boholde drømmetomten vi har på sørlandet ????
Hei igjen!
Får opp at hus nr.1 selges først. Når det gjelder nr.2 tror jeg dere må ha litt is i magen. Men iløpet av 6mnd?? Får nei på om dere vil få millioner i gjeld. Masse lykke til!!
Hei Viorika!
tror du går noen dager over, 12-13 august. Får opp ett og kanskje 2! barn til jeg. 2010,2011? Så nei du tar nok ikke skrekken. Og det der med alder...Er selv 41 og prøver på nr 5 da:) Var selv 39 forrige gang.. Masse lykke til!!
Kan du se noe graviditet på meg? Har prøvd i over et år, men det skjer ikke stort. Fodt 14.06.81. og han 11.06.78. Håper du vil svare meg. Send gjerne en PM.
hei.
jg er en jente på snart 18 år og lurer på om jeg er gravid... eller når jeg kommer til å bli??? vil så gjerne vite for dette betyr utrolig mye for meg.. kan du se kjønnet og når sånn ca jeg vil bli gravid?
håper du har tid til å se for jeg tenger virkelig å få vite:)
Jeg er født 221282 han 310880 har to barn fra før. venter ett i september,lurer på hva kjønn det er. og om jeg kommer til å få før termin,har fått termin 18 september
Hei:-) Jeg lurte på om du kunne spå meg? Det hadde jeg satt pris på.
Jeg lurer på om du kan svare meg på når jeg får midt første barn? Hvor mange og kjønn? Og om jeg får dem med en mann jeg kjenner nå?
Jeg er født 111189
Takk:-)
Anonym
12:12 21.05.2008
Hei anonyme!
Får 3 barn tilsammen jente,gutt,gutt. Første 2010, ja en du kjenner:) Lykke til!!
Prøver meg her inne også jeg=) Har ikke sett deg her inne i det siste, men verdt et forsøk...
jeg prøver og få min første og er ulidelig spent på om det klaffer snart...Kan du se om jeg er gravid, eller blir det snart? Hadde satt stor pris på svar.. Kanskje du klarer og se kjønn også....
hei!:)
Jeg er født 12aug 84,samboer 28jan 83.
Ser du mange barn tilsammen på oss?
Ser du hva kjønn vi har allerede og ca alder?:) hadde vært morsomt!
Lurer på når jeg blir gravid nestegang vi planlegger å få, å eventuelt kjønn.. Tusen takk:) :)
Anonym
12:12 21.05.2008
ops..sorry,så ikke at du ikke vill spå flere nå:(
Anonym
12:14 21.05.2008
Hei Elisa!
Får ett barn, jente. Alt bra og ja det vil gå bra med deg og far også ser det ut som :) Lykke til!!