GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 2-3 år

prøvde OB Tampong i dag.herregud, får det ikke til.
20:43 8.05.2008
Verste jeg har vert borti. Blodet rinner, og jeg får ikke inn tampongen.
Fingrene blir klissete av blod.

Jeg prøver flere ganger, sitter på huk, og på wc og legger meg på gulvet.

Jeg får den ikke langt nok inn, for når jeg føler jeg ikke overhdet får den lenger inn, så reiser jeg meg opp, og setter meg ned over ett speil på huk, bretter til side leppene og ser enden på ob.

Jeg skjønner jo at den ikke er langt nok inne. Men hva pokker skal jeg gjøre da....??
Dytter den lenger inn, så langt jeg får det til. Men når jeg har gjort meg ferdig på badet, og gått opp trappen til stuen føler jeg den er for langt fremme. Går tilbake på do, setter meg og kjenner enden på ob med fingeren......

Herregud for ett kliss, og griseri.....fingrene full av blod.

Jo da, jeg vasker meg da, men fra jeg har tørket meg ferdig til jeg får begynt å sette inn ob så flyter jo blodet......

Hvordan ialle dager greier dere bruke dette?

Brukte nå ob super, forde jeg blør krafteig kraftig-----
Anonym
Sv: prøvde OB Tampong i dag.herregud, får det ikke til.
11:34 9.05.2008
Ikke sett deg.. eller legg deg...

Stå og sett ene benet opp på doskåla. Dytt inn så langt den går. Da skal den være på plass,,,

Lykke til;)
*ale*
12:27 9.05.2008
Det skal ikke være noe problem. Du spenner sikkert musklene når du setter inn tampongen. Da kommer den ikke langt nok inn. Slapp av i skjedemusklene, sett gjerne den ene foten oppå en krakk/do el. Og sett den langt inn ;)
Silje og Isack`en f.17.01.06
14:30 9.05.2008
Jeg står litt bredbeint, og bøyker litt i knærne, så stikker jeg den inn så langt jeg klarer med pekefingeren min. Sitter den riktig, så vil du ikke kjenne at den er der i det hele tatt.
Jeg blør nok mye mindre enn deg. Etter å ha brukt bind om natta, så vasker jeg meg, og setter inn tampongen. Ikke noe som renner ut i mellomtiden
Anonym
19:42 9.05.2008
Hvis du ikke klarer å få inn en ob, så prøv tampax i stedet. Da trenger du ikke dytte noe helt inn med en gang.
KaMa
21:07 9.05.2008
Heia Tampax - myyyyye bedre ;) OB er noe skikkelig herk, enig med deg der, HI!
Gulljenta & mamma
22:34 9.05.2008
Jeg prøvde tampax en gang, og da satt hele hylsteret igjen inni... fikk meg en god latter da jeg stressa rundt for jeg skulle får huset fult 10 min etter.. fikk den nesten ikke ut alene altså!
Anonym
22:55 9.05.2008
HI her..

Har prøvd tampaxx, men den papp hylstra blir jo så glatt av blod at jeg greier ikke holde den og dytte i den samtidig. Totalt håpløst.!!
Anonym
16:24 10.05.2008
Kanskje du skulle vente med å prøve tampong til slutten av mensperioden. Lettere å forsøke når du ikke blør fullt så mye.
Anonym
20:43 10.05.2008
Datteren min prøvde tampong, og besvimte etterpå,stakkars.Kanskje ikke alle som kan bruke det.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------