GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 2-3 år

Gummistøvler eller chevrox??
21:22 8.05.2008
Min dattetr på 3 år har ikke gummistøvler, kun chervox.

Burde jeg pakke vekk chervoksene og kjøpe gummistøvler?

Er ikke det bedre med chewrox og tynne strømper enn gummistøvler og ull sokker???

Eller er det det samme.........?
Anonym
Sv: Gummistøvler eller chevrox??
21:32 8.05.2008
Jeg ville ikke selv gått i cherrox på sommeren nei. De er for tunge og tette, og det vil bli mye svette.....
Men gummistøvler kan kjøpes gørbillig, de er ikke superbra for føttene uansett merke, og skal bare brukes en dag innimellom. Syns jeg.
lillemanns mamma
09:25 9.05.2008
Kjøp noen rimelige gummistøvler du :) De koster vel gjerne maks 200 kr... Også kan du ha oppi en litt varm såle fremfor ullsokk (aldri såle og sokk på en gang, da mistes isolasjonen!). ellers hadde jeg investert i et par Goretex joggesko, de er jo pustende og vanntette, evt Geox joggesko (pustende og vanntett på undersida), eller Timberland Splash Blaster (kun vannAVVISENDE, men regner det skikkelig så tar du frem gummistøvlene, da vettu). Cherrox er aaaaaaaltfor varmt nå!
Gulljenta & mamma
05:30 19.05.2008
Det kommer vel helt an på hvor i landet du bor, så vidt jeg husker snødde det både her og der på nasjonaldagen....
Men du må jo uansett bytte ut cherroxene høvelig kjapt nå, bare husk at hverken cherroxer eller støvler skal brukes ofte, maks noen timer om gangen og en dag i blant.

Kjøp heller noen vannavstøtende sko som de kan bruke mest mulig, har du tynne ullsokker på inni, er det ikke krise om de blir litt våte heller.
Fuglehjertet
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------